Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rudina schreef:Wauw mooie foto's hoor.
Het schiet voor ons ook al aardig op!
Weet iemand of het mogelijk is om stoelen te reserveren bij transavia?
Toen wij in mei vlogen met arke kon dit gewoon maar ik heb nog helemaal geen gegevens ontvangen, en wanneer ik op de pagina in gelogd ben kan ik er ook niks over vinden.
Wieldop schreef:Zakynthos is zeker toeristisch en dat moet je trekken. Wij waren vorig jaar geweest en mij trok het niet (geloof ik ook eerder in dit topic aangegeven).
Wij zijn net terug van Lesbos. Heerlijke vakantie gehad! Wel veel Nederlanders (wat kunnen die brutaal zijn zeg,). Maar mooi eiland, wil d'r zeker nog een keer terug!
Charmaiineee schreef:Gisteravond thuis gekomen n 11 geweldige dagen in kos!
We hebben onwijs lekker weer gehad, alleen op woensdag was het wat winderig en af en toe bewolkt, maar dat was ideaal voor ons tour dagje met de cabrio die wij hadden gehuurd (heel vet, zijn een superhoge berg opgereden dicht bij kos stad, op een gegeven moment konden wij niet meer verder, er kwam militair gebied aan). Die avond heeft het nog wel een half uur enorm geregend, maar toen zaten wij lekker bij de sisha bar.
Voor de rest veel uitjes met de boot gedaan, 3 eilanden tour, party boat en dagje bodrum.
Het strand van tigaki is fantastisch, net zoals ons verblijf; sunshine apartments; kleinschalig maar onwijs gezellig! Wordt gerund door een familie, supermensen.
wij hebben dus een supervakantie gehad!
Charmaiineee schreef:Gisteravond thuis gekomen n 11 geweldige dagen in kos!
We hebben onwijs lekker weer gehad, alleen op woensdag was het wat winderig en af en toe bewolkt, maar dat was ideaal voor ons tour dagje met de cabrio die wij hadden gehuurd (heel vet, zijn een superhoge berg opgereden dicht bij kos stad, op een gegeven moment konden wij niet meer verder, er kwam militair gebied aan). Die avond heeft het nog wel een half uur enorm geregend, maar toen zaten wij lekker bij de sisha bar.
Voor de rest veel uitjes met de boot gedaan, 3 eilanden tour, party boat en dagje bodrum.
Het strand van tigaki is fantastisch, net zoals ons verblijf; sunshine apartments; kleinschalig maar onwijs gezellig! Wordt gerund door een familie, supermensen.
wij hebben dus een supervakantie gehad!