hunter87 schreef:gaaf hoor! wanneer zit je in kaapstad?
Kom er 12 oktober aan en ga 30 november weer weg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hunter87 schreef:donderdag vertrek ik via londen naar johannesburg! zie lichtelijk op tegen de reis (smiddags om 15:00 naar londen en op vrijdag morgen om 12:00 landen in johannesburg) maar dat moet goed komen. daarna heerlijk genieten van de reis. ben heel benieuwd hoe het is. vriendin zit nu in de buurt van de drakensbergen(reisd met Fox) en heeft het fantastisch.de fotos die ze doorstuurt zijn echt super gaaf. kan niet wachten!
1 heel groot nadeel, paard is knetter kreupel dus om op dit moment relaxt op vakantie te gaan is het dus niet. stress die ik er even niet bij wil en kan hebben. ik heb geen last van heimwee maar ik heb last van ''vertrek stress''. ik word zn 2/4 keer in de nacht wakker, zwetend, vol tranen dat ik me vlucht heb gemist, me koffer moet inpakken of dingen vergeten ben. echt ongeveer nachtmerries doordat ik op vakantie ga. zo niet fijn! ik moet door de douane heen zijn, niet meer terug kunnen, mijn dingen thuis zoals de paarden/me kat/me huis aan andere overlaten, zelf niet meer mee bemoeien en verstand op 0 kunnen zetten. ik verlang nu al naar dat moment... rust...
heb net nog maar geld besteld bij het GWK, we er een puntje van me lijstje afgewerkthoe zit het daar met pinnen? redelijk wat pin mogelijkheden? ik maak dezelfde reis als FOX, alleen dan andersom
ik eindig dus bij de drakensbergen en begin in het kruger....