gohya schreef:We kunnen nu wel blijven doordrammen over wat er mis is gegaan,maar wat is gebeurt kan je niet meer terug draaien.We kunnen Bedouin wél tips geven over de aanpak,hoe ze het wél moet doen daar.
Ik ben het ook met 'Stef' eens,dat het op een heksenjacht begint te lijken.
Ik geloof in Bedouin! dat andere dat niet doen? prima,maar blijf daar niet over door drammen.
Bedouin wil graag goede suggestie's horen en het beter gaan doen.Degene die dat niet geloven,das ieders eigen mening,en kan altijd natuurlijk.
Wat doen jullie als je hier in Nederland door een vreemde man een massage krijgt aan geboden?Of als hij je even achtervolgt op de camping waar je bent? ga je dan aangifte doen? de politie lacht je uit hoor.
Ongewenste intimidatie,sexueel misbruik en aanranding is iets héél anders dan wat de man van Bedouin deed.
Hij liep de verkeerde kamer binnen,en dat deed hij dus echt wel express,tuurlijk,want het bestaat niet dat iemand perongeluk een andere kamer in loopt,dat gebeurt toch nooit?
Spugen tegen de grond? is niet netjes maar daar is het miss. heel normaal?
Ik vind dat het allemaal heel erg overdreven word.
De man van Bedouin is 'fout' geweest in vele ogen,maar dat is geweest in het verleden,we moeten nu naar de toekomst kijken van Bedouin.
Als ik kon zou ik morgen op het vliegtuig stappen en naar Bedouin vliegen.
Nee ik ben niet bang voor haar man of voor wat dan ook,en ik ben echt geen brutaaltje,maar ik geloof in deze mensen.Hun bedoelingen zijn goed,maar enkele zijn verkeerd uit gepakt in de ogen van anderen.
dus jij vind het allemaal maar mee vallen wat bokkers hier vertellen wat zij hebben meegemaakt ? het is allemaal aangedikt wat hun vertellen ?
dus jij vind het normaal wat die man deed ? het is normaal dat hij in zijn eigen huis, de verkeerde kamer binnenloopt ? in ondergoed of kleren aan of weet ik veel wat. het hoort niet!!
enkele verkeerd uitgepakt ??? ben zo even de naam kwijt, maar er is een bokker een jaar later terug gegaan, en heeft weer negatieve ervaring(en) meegemaakt, dat is toch niet normaal ??? Zeker niet als je weet wat er is gebeurd, had je het toen al kunnen veranderen / een draai aan geven, maar dat is niet gebeurt!
Wat je vind, is jou mening, maar ik vind dit niet normaal, en zeker niet overdreven, brood en water?? daar kan iemand toch niet op leven, met zo'n hitte, in een stal en ook nog eens werken!
Open je ogen eens!