purny schreef:ik zit nu trouwens vanuit de New York Public Library te bokken
Mooi daar he?
Edit: sorry eilleen333, geen ervaringen met gitaren in het ruim!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundral schreef:Lijkt mij een hele mooie reis om te maken en het is fijn om een leidraad te hebben. Ik zou zeker ook de kust meenemen in je route.Mag ik vragen wat jullie van deze reis vinden ? http://www.reizen-door-amerika.nl/
Simoon__ schreef:Ik kom mij hier ook even melden, zit momenteel in een tussenjaar van MBO naar HBO en ben nu in NL aan het werk, maar vind het dodelijk saai. Ik ga in. April voor de 3de keer naar Canada om daar aan het werk te gaan met paarden voor 5 maanden maar nu dacht ik waarom ga ik niet eerder en dan eerst 2.5 maand aan het werk in de States.
Momenteel heb ik met 2 bedrijven contact, 1 in Florida en 1 in Vermont. Die in Florida lijkt me erg leuk, maar een ticket is zo duur ong. 1300 euro!!!! En dan wil ik vanuit daar door vliegen naar Canada, alleen vraag ik mij af hoe de Amerikaanse douane hier over zal doen. Omdat ik niet met een retourticket kom, alleen met enkele reis naar Florida of Vermont, en dan een ticket naar Calgary.
Het probleem zit m een beetje in het feit dat ik al 2x een visum voor Canada heb gehad en er niet weer makkelijk 1 kan aanvragen. Dus ik vroeg me af wat jullie er van denken?
MacavityL schreef:Daar ben ik dus heen geweest en vond er eigenlijk geen flut aan..