Wintersport 2011/2012 deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Wintersport 2011/2012 deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:58

Heb die teen weken geleden een keer heel hard gestoten. Gaat best prima, maar als ik een eind loop voel ik t weer. Maar goed... toen moesten dus mn skischoenen aan en dat was niet echt heel prettig. Tijdens t skien gaat t wel, maar op gegeven moment begint die teen dan zo pijn te doen dat in de lift zitten ook niet heel grappig meer is. Nou ja, hebben t overleefd en heerlijk geskied dus ach ja!

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:00

hee ik denk er over na om eigen ski schoenen te kopen, maar passen die op alle ski's die er te huren zijn?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:37

Ja uiteraard, bindingen kunnen versteld worden ;-)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:32

Jup past altijd :)
Ze stellen gewoon af op jouw maat, lengte en gewicht.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:15

aha, dan zal ik er even over nadenken hoe en wat (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:01

Onze vakantie in flachau vorige week :D
Hier een paar bloopers en gekke momentjes van ons:

Woki mit deim popo *\o/*
=:)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:08

Leuk filmpje! Dat liedje ook..... :=

FrieseMenner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:11

Geniaal filmpje, kapot gelachen om dat dat stukje wanneer je valt in de lift! Mooi gemaakt! Wij zaten ook in Flachau, alles dus erg herkenbaar(de starjet 3 enalles :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:16

Mijn vriend heeft het gefilmd, hij viel ook bij de lift, wij ons helemaal kapot lachen natuurlijk, hij was net een schildpad die op zijn rug lag te spartelen. Ik ben die troel met de beige jas en de bontkraag op ski's, het donkere meisje op ski's is mijn dochter en het blonde meisje op snowboard is haar vriendin die we mee hadden genomen.

Mijn dochter lanceerde zich bijna bij de lift naar beneden, mijn vriend kon haar nog net naar achter de stoeltjeslift in trekken :')

Die man met de geel/zwarte jas was onze 59 jarige skileraar, die ontwikkelde zich in de loop van de week tot opa van mijn dochter, noemde haar zijn "dattelkiste" of zoiets en wilde haar halverwege de rit uit de stoeltjeslift duwen omdat ze vervelend was ;) :+

Dat liedje is het oostenrijkse eurovisie songfestival lied :=

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:24

@gonnyvdz: mijn ouders en zus hebben ook allemaal eigen schoenen, en ik heb ze dit jaar gekregen. Is ideaal (behalve het meeslepen). ;)

haha geniaal filmpje :D

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:58

Leuk fimpje en die lopende banden bij liften, ik moet er elk jaar weer even bij slikken... Wij ons is het zelfs zo dat je op de band staat en dan de lift onder je kont krijgt... dus ga je te snel vlieg je de band af, heb dit eens zien gebeuren bij iemand achter ons :=

@maaike, die teen lijkt me niet echt ideaal om mee te skiën...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:22

Ooooo flachau! Volgend jaar ons 15e jaar, jubileummmmm *\o/*

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:19

*Fee, je hebt zeker een smakkerd gemaakt zeg :oo ! En dat terwijl je niet eens zó snel aan het boarden was :+ .

*Repelsteel; jouw filmpje kan ik hier helaas niet zien door de muziek die er op gespeeld is (mag hier in Dld niet vertoond worden :? ).
(Heb net op youtube even dat liedje opgezocht. Voor in de apres-skibar prima, maar voor het songfestival := ...)

Ik heb eigen schoenen en skis, maar zeker mijn skis neem ik niet altijd mee als ik ga skien :+ .
Als ik een hele week of meermaals in het seizoen ga skien, neem ik wel mijn eigen skis mee. Ik laat ze dan slijpen en waxen wat zo'n 20 € kost.
Als ik alleen maar een WE ga, huur ik ze liever; dat kost me dan voor die 2 dagen 5-6 € en dan heb ik ook perfekt geslepen en gewaxte skies :+ .

miccamaaike schreef:
Zo dat heb je snel gedaan!
1100km in 8,5uur klinkt mij eerlijk gezegd erg onverantwoord in de oren...

Als de AB vrij is, plank ik ook aardig door :+ ; afhankelijk met wat voor auto ik onderweg ben en of ik met winterbanden rij, rij ik dan ook 180-200 km/h :o .
Maar goed, als de AB dicht is, kan je nog zo'n snelle auto onder je kont hebben, daar ben je dan ook niet sneller mee :P .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:24

Ligt er idd maar net aan hoe druk het op de weg is. Afgelopen keer waren we op de terugweg in 8 uur thuis, inclusief 1 stop om te tanken en te eten.

Mijn pa heeft het ook een jaar in 6 uur gedaan, maar toen was er geen hond op de weg.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:45

Ik wil weer op wintersport! BAH wat is het weer saai! Saaie lessen vervelende school bah! Als ik dan onder de lessen nog even op de webcam kijk naar de piste en de zon zie wordt ik zo mega jaloers op iedereen die er nu zit :oo

Nog 51weken en dan gaan we weer... Begin wel alfast met aftellen *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:36

capopjekop schreef:
Ligt er idd maar net aan hoe druk het op de weg is. Afgelopen keer waren we op de terugweg in 8 uur thuis, inclusief 1 stop om te tanken en te eten.

Mijn pa heeft het ook een jaar in 6 uur gedaan, maar toen was er geen hond op de weg.

1 stop om te tanken ...
wij moeten 4x stoppen anders komen we niet thuis :')
We hebben de heen en terugweg er ook ongeveer 8 uur over gedaan (iets meer dan 1000 km), terugweg hebben we nog 40 min. in de file gestaan in oostenrijk (en dan dus 4 tankstops waarbij iedereen snacks haalt, gaat plassen en er 1 ging roken)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:06

Pfoe zouden we dol van worden zovaak stoppen :P Auto heeft een grote tank en rijd redelijk zuinig. Als pap moe is wisselt ie met broertje, dat gaat goed altijd. Vroeger stopten we vaker toen pap het hele stuk alleen moest rijden.

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:27

Ik vind het juist fijn om vaak te stoppen. Even naar de wc (geweldig in duitsland :P ) en even de benen strekken. Ik wordt echt stijf als ik me op de achterbank moet proppen... ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:43

Wij deden elke 2,5 uur even wisselen, soms met tank en plasstop :+
Ben t rijden na zo'n tijd wel weer zat, dus dan is t wel fijn om even te ruilen. Waren ook maar met z'n 2en in de auto, dus dan is t wel belangrijk fit te blijven.

Ik wil terug... werken valt vies tegen!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:28

Ik vind het nooit zo erg om weer thuis te zijn, maar moet wel zeggen dat de kou me tegen valt... Vond het in Oostenrijk stukken warmer!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 22:32

Hallo leute! Ben zondag ook weer teruggekomen uit Mayrhofen, Zillertal.

Ik kan momenteel maar 1 ding zeggen: Huamweh |(
Afgelopen week was gewoon te geweldig. Toen we aankwamen een prachtig zonnetje en t-shirt weer in het dal.
De 3 dagen erna sneeuw gehad. Een mega nieuwe laag poeder <3 wat was dat heerlijk!
1 van die dagen zijn we naar Kaltenbach geweest. Wat ontzettend mooi is het daar en toen kwam het zonnetje ook nog tussendoor...Heel die dag niks anders gedaan dan genieten van de zon, knallen door de poeder en bomen knuffelen(arm boardje en helmpje :(:) ) :D oja en mezelf uitgraven als ik weer een keer vastzat in een hoop sneeuw :')

De laatste drie dagen schoot de temperatuur heel hard omhoog zoals bij de meeste het geval was als ik het zo las. Ook bij ons zag je de pistecondities voor je neus veranderen. Dat was wel heel jammer, dus toen hebben we vooral heel veel gechillt in het funpark en makkie an gedaan op de pistes. Kwam eigenlijk wel goed uit want onze eigen condities werden naarmate de week vorderde ook niet echt veel beter door al het feesten :')

Het boarden zelf ging echt heel lekker, ondanks dat ik ook wel regelmatig kramp in m'n voeten had :\ Wel regelmatig ondersteboven gelegen, soms van die banketstaaf dingen of door mezelf uit te testen :+ Ben wel weer een stap verder gekomen, in het park lekker aan het spelen geweest en de poeder die we vorig jaar hadden gemist dit jaar dubbelendwars terug gepakt :D
De groep waarmee ik was, was een bij elkaar geraapt zooitje maar dat was echt súpergezellig en we hebben zo ontzettend debiel gedaan met z'n allen :') Verder niet echt veel leraren gespot, wel andere leuke boarders O:)

Ongeveer heel onze vakantie staat ook op film, dus over een tijdje als die gemonteerd is kan ik jullie mee laten genieten :D
Zag hier ook al heel veel toffe foto's en filmpjes voorbij komen!! En mooie blunders :D Fee doet je schouder het alweer?
Marije hoe heet t liedje wat er bij jouw filmpje onder zit? Lekker nummer!

Las dat er een paar tóch nog een helm hadden gekocht :) *schouderklopje*

Zijn er nog veel die aankomende weken gaan?

Nu eerst maar foto's uitzoeken en ook nog uitzieken...het was allemaal een beetje teveel van het goede dus ik heb de snowfever te pakken -O-

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:37

Ik ga morgen, kan niet wachten! :D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 22:18

Superveel plezier! Mag ik mee in je koffer O:) ?

Wat een rust hier verder -O-

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:58

Super veel plezier!! Ik wil ook met je mee! Vouw me wel heel klein op! :o

IK WIL WEER! Pff nog een jaar ;( Zo jaloers op mensen die nog mogen!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:59

Ja, inmiddels is bijna iedereen ook al weer terug ;) !

Diel, jouw vakantie klinkt iig heerlijk +:)+ !
Ook wat weer betreft: nieuwe sneeuw en een heerlijk zonnetje, precies zoals ik het graag heb 8-) !
En heel eerlijk: als de sneeuw "sülzig" door de zon wordt en de temperatuur is lekker, lig ik net zo lief in een ligstoel met een dekentje over mijn benen als dat ik op de lange latten sta; ik ben niet zó´n fanatieke skieerd als dat jullie allemaal zijn :o (ik ski ook niet bij -18°, mij te kkkoud :brr: ).

Ik ga iig over 2 weken nog een keer naar SJ; of ik dan nog ga skien ligt geheel en al aan de sneeuw conditie :) .
Laatst bijgewerkt door Sterre op 09-03-12 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt