Het is inderdaad flink raak de laatste tijd. Gisteren ook weer twee aanrijdingen met personen. 
Ik ben vorige week met die Amsterdamstoring mooi de dans ontsprongen, moest naar HS en precies tot daar gingen we, daarna werd 'ie opgeheven. 
Vanmorgen ook weer storing, moest weer naar HS, maar de trein zou worden opgeheven vanaf Rotterdam omdat een 4-baks VIRM te weinig zou zijn om verder te gaan (op Roosendaal stond om één of andere vage reden geen tweede treinstel klaar), maar goddank wisten ze op Dordt een tweede stel tevoorschijn te toveren, dus met 5 à 10 minuten vertraging die ik meer dan voor lief nam (met de RandstadRail duurt het toch nog wel iets langer...) tóch op HS aangekomen. 
Vanmiddag terug remde m'n trein ineens uit het niets net voorbij die brug Zeeland in (tussen BoZ en Kruiningen-Yerseke), liep er Politie zónder veiligheidsvesten langs de rails! 
Vorige week remde 'ie bij Oudenbosch ook al ineens keihard bij een overweg, echt, iedere keer dat dat gebeurt krijg ik bekant een hartverzakking. Ben zo bang dat het een keer echt een springer is.