Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker naar buiten kijken en blij zijn dat k weer in Turkije ben haha
We worden er gek van
Beide zijn we er nog nooit geweest
Tips voor leuke restaurantjes of iets dergelijks mogen ook!
Die hadden wij gewoon in het hotel maar die heb je ook in speciale badplaatsen geloof ik? Verder hebben zijn wij nog naar een waterpark geweest, alleen we waren kats verbrand dus bang om het water in te gaan
Had het leuker verwacht.. En we zijn naar Dalyan geweest, hebben modderbad genomen en schildpadden bekeken. Was wel leuk alleen heel lang met de boot moet je dan.. Je ziet de schildpadden een paar seconden als je geluk hebt, modderbad was wel lekker & tsja verder gewoon veel in de boot zitten.
Ben jaloers dat je heen gaat, veel plezier alvast
). Was je in het aquadream waterpark geweest?
Tosti daar gegeten, kaas was niet gesmolten. Er was wel leuke muziek en je kon er op een bedje liggen, dat was wel fijn.
Droomster schreef:Inmiddels zijn er al veel van jullie (dit jaar) geweest! Ik vertrek over 12 dagen naar Marmaris met mijn beste vriendin en we blijven er 3 wekenBeide zijn we er nog nooit geweest
![]()
Dus voor degene die naar Marmaris zijn geweest; tips qua bezienswaardigheden in de buurt of activiteiten die je kunt ondernemen? Wat is leuk, wat is totaal geen aanrader, etc?!Tips voor leuke restaurantjes of iets dergelijks mogen ook!
kiwiwitje schreef:Droomster schreef:Inmiddels zijn er al veel van jullie (dit jaar) geweest! Ik vertrek over 12 dagen naar Marmaris met mijn beste vriendin en we blijven er 3 wekenBeide zijn we er nog nooit geweest
![]()
Dus voor degene die naar Marmaris zijn geweest; tips qua bezienswaardigheden in de buurt of activiteiten die je kunt ondernemen? Wat is leuk, wat is totaal geen aanrader, etc?!Tips voor leuke restaurantjes of iets dergelijks mogen ook!
hihi VET ik over 27 dagen met vriendin en haar neef. naar ideal prime beach