Fitzroy schreef:Waar ga jij ook alweer naar toe, Blackje?
Kos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:En ik ben helaas alweer terug van 8 heerlijke dagen op Kreta. Wij zaten in het zuiden in het dorpje Agia Galini. Echt een super vakantie gehad. Je hoefde je geen zorgen te maken om het weer, je wist gewoon dat het elke dag weer 30 graden of meer zou worden. Het is wel een rustige vakantie geworden, vooral zwembad en strand, want om echt iets te doen was het te warm. We hebben 1 dag een auto gehuurd en een boottocht gemaakt. Verder elke dag heerlijk gegeten natuurlijk en door het dorpje gestruind. Ik zou volgend jaar zeker terug willen! Of een ander eiland van Griekenland. De foto's van Romy zijn ook geweldig!
NatasjavE schreef:Wij gaan in januari boeken voor volgend jaar. (kunnen we 1 januari een topic openen Griekenland 2012)
Electra63 schreef:Yanouuu schreef:Ik heb alweer geboekt voor volgende zomer
Jee, dat is snel, maar jullie gaan natuurlijk hoogseizoen?
Ik boek meestal in februari mijn vlucht en het appartement bel/mail ik pas in april ofzo. Begin juni is er toch nog genoeg vrij.
Electra63 schreef:NatasjavE schreef:Wij gaan in januari boeken voor volgend jaar. (kunnen we 1 januari een topic openen Griekenland 2012)
Ja, ga je nog naar de Cycladen?
Ik vind het leuk hoor een nieuw topic per 2012, maar ik ga altijd in juni op familiebezoek in Griekenland, dus niet echt heel boeiend. Misschien ga ik van de winter nog naar de zon, daar verheug ik me dan meer op.