Kan, sommige hotels doen alles al afschrijven, of een gedeelte. Die van mij zou de eerste overnachting moeten hebben afgeschreven, maar heb nog niks gehoord van me oom.
x_Lys
Geplaatst: 31-07-11 11:23
ooo echt ?
Oo hahaha, ik zal me vader wel even na laten kijken. Bij ons stond er wel echt dat er geen vooruit betaling was. Dus hoop ook wel stiekem dat dat niet het geval is. Ik moet namelijk het gehele jaar alles af gaan lossen bij me ouders. Dus vind het een beetje banketstaaf als ze dit ook al gelijk moeten betalen, want dan hebben hun nog meer kosten. En ben ook net begonnen met me rijbewijs, het is dus allemaal heel veel geld ineens .
ik ben aan het proberen aan kaarten te komen, maar zie na al die websites echt door de bomen het bos niet meer.. Zal wel de zoveelste zijn die het vraagt, maar kan iemand me vertellen waar ik moet beginnen? Thnx!
check; www.olympischespelenlonden.nl Daarop staat waar er nog kaartverkoop komt. De eerste rondes zijn al voorbij, nu zijn het nog de kaarten die in de verkoop gaan die uit arrangementen komen die niet verkocht worden. Succes met het zoeken naar de kaarten.