Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissAnnemijn schreef:Meld me ook evenWij gaan de 17e augustus vliegen en vlieg 13 september terug
We beginnen en eindigen in Los Angeles
Ruw idee van de route:
Paula1990 schreef:MissAnnemijn schreef:Meld me ook evenWij gaan de 17e augustus vliegen en vlieg 13 september terug
We beginnen en eindigen in Los Angeles
Ruw idee van de route:
Wij doen dezelfde route![]()
Welke datums ben je in Las Vegas ?Wij zoeken nog naar getuigen voor 30 augustus in Las Vegas bij onze bruiloft haha!
purny schreef:Ik ga waarschijnlijk niet meer naar NY. Net weer een telefoontje gekregen van het reisbureau. Nu komt er 57 euro bovenop met de stoel... totaal ben ik nu al 107 euro meer kwijt voor alleen de reis. Weg is de voorpret... Ze gaan nu met de OAD bellen om te kijken wat de procedure is als hun de reis ontbinden. Weet iemand of ik dan wel mijn centjes terug krijg?
Dit was ook echt de aller aller laatste keer dat ik bij OAD boek.
purny schreef:En hoe komt het dan dat alle vluchten binnen Europa in prijs verlaagd zijn? Terwijl ik met KLM vlieg. Ik heb al betaald voor mijn stoel, die staat al op mijn naam hoor. Ik baal hier gewoon verschrikkelijk van. Eerst lees ik gister dat mijn lievelingspaardje ingeslapen is zonder dat ik nog naar haar toe ben geweest en nu de reis. Als ik dit weiger dan ontbind OAD de reis.
MissAnnemijn schreef:Klinkt ook heel gaafIk denk dat wij ook 3 nachten in Vegas doen, is ook op de helft dus lekker een rustmoment