Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben er enorm veel zin in ook, veel rijden maar wel zeker de moeite waard! Heb niet het hele topic kunnen lezen nog maar zie wel veel gave dingen voorbijkomen verder
MissAnnemijn schreef:Meld me ook evenWij gaan de 17e augustus vliegen en vlieg 13 september terug
We beginnen en eindigen in Los Angeles
Ruw idee van de route:
Wij zoeken nog naar getuigen voor 30 augustus in Las Vegas bij onze bruiloft haha!

. Jullie tips ? Paula1990 schreef:MissAnnemijn schreef:Meld me ook evenWij gaan de 17e augustus vliegen en vlieg 13 september terug
We beginnen en eindigen in Los Angeles
Ruw idee van de route:
Wij doen dezelfde route![]()
Welke datums ben je in Las Vegas ?Wij zoeken nog naar getuigen voor 30 augustus in Las Vegas bij onze bruiloft haha!
purny schreef:Ik ga waarschijnlijk niet meer naar NY. Net weer een telefoontje gekregen van het reisbureau. Nu komt er 57 euro bovenop met de stoel... totaal ben ik nu al 107 euro meer kwijt voor alleen de reis. Weg is de voorpret... Ze gaan nu met de OAD bellen om te kijken wat de procedure is als hun de reis ontbinden. Weet iemand of ik dan wel mijn centjes terug krijg?
Dit was ook echt de aller aller laatste keer dat ik bij OAD boek.
purny schreef:En hoe komt het dan dat alle vluchten binnen Europa in prijs verlaagd zijn? Terwijl ik met KLM vlieg. Ik heb al betaald voor mijn stoel, die staat al op mijn naam hoor. Ik baal hier gewoon verschrikkelijk van. Eerst lees ik gister dat mijn lievelingspaardje ingeslapen is zonder dat ik nog naar haar toe ben geweest en nu de reis. Als ik dit weiger dan ontbind OAD de reis.

Mijn semester in Vancouver is 20 december gedaan en de 21ste moet ik mijn kamer uit. Dus ik heb theoretisch gezien van 21 december tem ongeveer 21 januari de tijd om te reizen. Ik wil sowieso aan het einde een weekje/10 dagen naar Hawaii. En een paar dagen/week Seattle ook. Maar dan zou ik eigenlijk ook nog naar mijn familie in Missouri willen en naar Californië om nog even de warmte op te zoeken (San Francisco wil ik het liefste weer heen, de rest weet ik nog niet goed). Pffft moeilijk!
Ik denk dat wij ook 3 nachten in Vegas doen, is ook op de helft dus lekker een rustmoment
MissAnnemijn schreef:Klinkt ook heel gaafIk denk dat wij ook 3 nachten in Vegas doen, is ook op de helft dus lekker een rustmoment
. Vooral als je net van die natuurparken afkomt en je hoort dan alleen nog maar het gerinkel van die machines
. Het meest geweldige wat ik gedaan heb was een tocht te paard gemaakt in Monument Valley met een indiaan. Onvergetelijk!!

.