Ik heb van mijn vriend nieuwe bartz handschoenen gekregen! die zitten echt super lekker warm!!!
Vorig jaar heb ik een zwarte skibroek van de h&m

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:430 euro??? jeetje dat zijn dan flink prijzige schoenen zeg... voor 200 euro heb je echt wel een goed paar skischoenen, nieuw in de winkel!
WillemYntJee schreef:Denk niet dat ik daar in kom met mn maatje 41
Marchador schreef:Hoi,
Vraagje.
Ik wil kniebeschermers en polsbeschermers kopen voor tijdens het snowboarden.
En nu heb ik veel gevonden, maar weet eigenlijk niet zo goed waar ik naar op zoek ben, omdat er zoveel verschillende zijn.
Iemand enig idee of welke gebruiken jullie?
Marchador schreef:Ja die flexmeter zie ik ook inderdaad! Lijken me erg handig.
De dual hebben ze niet meer, de single wel.
Nu ben ik aan het kijken of ze hier ergens een winkel hebben.
Mag ik vragen welke maat jij hebt? Er staat een s voor kinderen tot 12 jaar. Maar over het algemeen heb ik toch wel een S qua handschoenen.
Ben je niet beperkt in je vrijheid?
Krissis schreef:Zeker... En de twijfel is er nog steeds, want ik mag zeggen dat ik na 20 jaar wintersport wel een aardig potje kan boarden-ski´en.. Maar we weten allemaal.... Je kunt zelf wel voorzichtig zijn, maar als je door een maniak van je sokken wordt gekletterd, kun je lelijk vallen. Misschien, heel stiekum een rustige blauwe, zo rond 16.00uur, laatste afdaling....
Neee, toch maar niet.
Enne Felinetibor: jij ook gefeliciteerd!
Krissis schreef:Zeker... En de twijfel is er nog steeds, want ik mag zeggen dat ik na 20 jaar wintersport wel een aardig potje kan boarden-ski´en.. Maar we weten allemaal.... Je kunt zelf wel voorzichtig zijn, maar als je door een maniak van je sokken wordt gekletterd, kun je lelijk vallen. Misschien, heel stiekum een rustige blauwe, zo rond 16.00uur, laatste afdaling....
Neee, toch maar niet.
Enne Felinetibor: jij ook gefeliciteerd!