Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:02

Hebbes, wet studifinanciering artikel 3.7 :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 21:35

My god, wist niet dat daar een wet voor was. :') Maar wel beter! Hopelijk gebeurt er nu eindelijk iets. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:50

stroomstoring utrecht.. En waar sta ik nu? Juist..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:55

Jans... :(:) Ik hoorde het net op de radio. Sterkte, ik weet hoe het voelt.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 10:59

Ik zag het net op NS, het is flink mis inderdaad met de treinen. :=

Balen dat je er net tussen zit Jans. :(:)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:01

Heeey mede trein reizigers!!
Pff zit hier weer lekker met frustraties achter mn laptopjes! Dacht even lekker naar huis te gaan om ze daar ff te verassen .. wekken vroeg gezet! denk dan ben ik lekker op tijd thuis.. Niet dus!
Moet van Breda - Lelystad .. en waar rijden er geen treinen op t moment .. Utrecht .. stroomstoring, vertraging 60 min .. of tussen Rotterdam - Amsterdam .. wisselstoring beide kanten .. Aaarghh!
Wel blij teminste dat ik nog lekker thuis binnen zit en niet sta te bevriezen op een station ....
Succes iedereen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:03

er ging naar hilversum gelukkig weer een trein.. Dus daar zit ik nu in..

Maar heb eerst al 30 minuten met uitzixht op utrecht stilgestaan.. En hoor net dat het bij rotterdam ook goed mis is.. Dus ik meld zo op kantoor dat ik met de lunch weer wegben.. Werk wel in de trein en thuis.. Anders kom ik er gewoon niet meer :?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:19

Pff, Utrecht staat weer helemaal vast.. Gelukkig hoef ik daar niet langs en veranderd er ook niks ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:21

Mijn vriend wilde net weggaan, maar staat dus ook vast in Utrecht. Oeps :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:25

Het bord ging voor mijn neus op blauw vanmirgen.. dat was raar :=

Ik ben op kantoor.. maar volgens de NS kom ik niet meer thuis..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:28

Ook een bord dat op blauw gaat klinkt mij zeer bekend in de oren. :P

Rond Rotterdam idd ook problemen hè?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:31

Jup.. daar is in de 2 uur dat ik onderweg ben geweest 15 cm sneeuw gevallen.. er rijden geen treinen en bussen meer.. mijn vader wil er ook niet doorheen met de auto.. dus ik moet het echt goed in de gaten houden :=

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:35

Het sneeuwt hier echt onwijs hard. Vanochtend lag er nog bijna niets en daarnet heb ik wel 10 cm van het dak van mijn konijnenhokken af staan vegen. Gelukkig gisteren al besloten om vandaag een ATV dagje op te nemen

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:39

Ik moet vandaag nog met de internationale trein naar Rotterdam, eventueel Dordrecht. Pfff, ik hoop dat dat allemaal een beetje gaat. :=

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:41

Pffff! Sta ik in veenendaal... Word er omgeroepen dat er geen treinverkeer mogelijk is, en kreeg precies op dat moment sms van een vriendin.. Die kon ook niet wegkomen uit den bosch.
Wat een drama. Dit is gewoon de derde keer deze week dat ik geen kant op kan of meer dan 1.5 uur vertraging heb!! En vanaf de laatste 2 maanden ben ik echt de tel kwijt geraakt, dit is al zo ontzettend vaak gebeurd!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:43

Man zou vanmiddag zoon van Maarssen naar Alkmaar brengen per trein (om files te mijden) vanwege een logeerpartijtje. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.
Ik zou met dochter van Maarssen naar Utrecht meegaan om te shoppen voor een feestjurk (maandag jarig, daarna kerst...). Ergens ben ik heel blij dat we toevallig gisteren al een leuke kerstjurk hebben kunnen kopen.... Want ik weet niet of ik dit shoptripje wel wil gaan doen. Moet om 17:00 uur weer terug zijn voor turnen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:43

Als je op de site van NS kijkt zie je overal stremmingen := Br...
Ik moet vanmiddag nog naar Nijmegen toe. Veolia zegt dat er geen wijzigingen zijn, maar de vorige keer dat het sneeuwde kwam ik wel 1 station verder... Daar reden bussen naar het volgende station en daar moest je dan weer de trein pakken. De bus was stampvol en de vertraging zou tot een uur op kunnen lopen en dat terwijl ik op vrijdag maar 1 uur college heb. Mooi dat ik weer terug naar huis ben gegaan.

Nu ben ik dus heel erg aan het twijfelen of ik uberhaupt een poging ga doen om vanmiddag op de trein te stappen....

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:44

Denk dat ik man toch met de auto op pad ga sturen.... hoewel? Eerst maar eens kijken hoe het met de snelwegen is dan als de treinen er zo'n probleem mee hebben.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:48

Oei, Snelwegen zien er ook niet goed uit.

NS website (routeplanner) is traaaaaaaaaag. Zeker veel mensen dioe willen weten hoe ze thuis kunnen komen.

Edit: als ik vertrek voor vanmiddag aangeef komt ie ZONDER problemen of vertragingen.
Zet ik het tijdstip van nu erin: +60 minuten van Maarssen naar Utrecht alleen al :(

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:54

Op de weg zal het idd niet veel beter zijn in dat deel van het land. :n

Hier is het (gelukkig) allemaal prima begaanbaar op het moment, ook de provinciale wegen. Ben benieuwd wat het weekend nog gaat brengen. :\

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:03

ik kom net thuis van nutteloos reizen. van nijkerk naar amersfoort ging erg moeizaam, veel stilgestaan. toen ging ie niet verder dan amersfoort. dus terug naar huis, ook vertraging natuurlijk. en ze hadden de intercity naar leeuwarden achter de stoptrein naar zwolle gezet, erg slim!!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:36

Hoop dat 't vanavond weer een beetje rijdt de treinen... Wilde graag m'n vriend nog even zien.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:39

Mmm, ik heb vandaag afgesproken om naar de Hermitage in Amsterdam te gaan. En jawel, dat is het lijntje vanuit Utrecht waar ik in moet stappen. Vraag mij nu af of we niet beter een andere keer kunnen afspreken. Hoewel volgens de site het vanuit Utrecht weer zou rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:41

Het rijdt nog steeds niet hoor :n

Hier op Hilversum nog geen enkele trein naar Utrecht gezien.. en volgens NS reisplanner kan ik ook niet naar huis :n

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:46

Sterkte Jans.
Ik ga over een half uur op het station staan en als er geen trein komt binnen een redelijke tijd, dan bel ik mijn vrienden af en ga ik weer naar huis toe.