goedenavond... ik heb bijna alles uitgezocht. ik zou dan naar stansted vliegen, alleen wat kost een trein kaartje naar het centrum? en welke halte/station reis je dan?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-01-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 14-01-10 20:02
Bellatrix schreef:
Dat zou gaaf zijn [***]!
Zeker het is iets wat mij ook heel erg trekt, of een ander bureau in London. Er zitten daar wel extreem toffe ontwerpbureaus. Al moet ik eerst even in Nederland mijn papiertje halen
Urbanus
Geplaatst: 14-01-10 20:02
Unwritten schreef:
Bellatrix schreef:
Dat zou gaaf zijn Jans!
Zeker het is iets wat mij ook heel erg trekt, of een ander bureau in London. Er zitten daar wel extreem toffe ontwerpbureaus. Al moet ik eerst even in Nederland mijn papiertje halen
nou, ik kan het niet vinden, heb de website van de british railways, maar je hebt zoveel stations! snap er geen f*ck van.
Urbanus
Geplaatst: 14-01-10 20:53
Emuline schreef:
nou, ik kan het niet vinden, heb de website van de british railways, maar je hebt zoveel stations! snap er geen f*ck van.
Je hoeft niet te vloeken hoor. Ik heb je toch een link gegeven? The stansted express moet je hebben, dat is 15 pond voor een retour naar Liverpool street. Daar koop je een dagkaart voor de metro (5 pond) en vandaar ga je met die metro naar Oxford Circus
18 maart is de grote dag, vlieg met ryanair! half 7 in london. Met de Easybus naar centrum, en terug. en dan om kwart over 9 engelse tijd vliegen we terug
wel vroeg zeg pff.... maar ja. geeft niet. we vliegen van dusseldorf weeze naar stansted. en dan hebben we de bus van easybus naar centrum. heb er zin in! ik ga het zondag aan mijn moeder vertellen, die gaat mee maar ze durft niet zo goed erg leuk! hoeveel geld moet ik meenemen?
Als er Maestro op je pinpas staat kan je er gewoon mee betalen. Geld wordt dan in Euro's (omgerekend vanaf ponden) afgeschreven
Urbanus
Geplaatst: 15-01-10 00:27
Je kunt wel in London zelf in 1 keer pinnen, dan ben je goedkoper uit dan steeds opnieuw pinnen, maar het stikt er van de zakkenrollers die toeristen pakken
Ik had zelf a 300/400 pond mee. In een envelop in m'n tas.
Misschien niet het slimste.
_Henrieke
Geplaatst: 15-01-10 00:49
Je kunt ook makkelijk zelf geld pinnen in Londen, genoeg banken die het al omwisselen in ponden. Tenminste , zo doen wij het altijd, handig als er zo'n wisselpingeval staat op het station..
Urbanus
Geplaatst: 15-01-10 01:25
Anthea schreef:
Ik had zelf a 300/400 pond mee. In een envelop in m'n tas.
Misschien niet het slimste.
haha. Nee
Urbanus
Geplaatst: 15-01-10 01:25
_Henrieke schreef:
Je kunt ook makkelijk zelf geld pinnen in Londen, genoeg banken die het al omwisselen in ponden. Tenminste , zo doen wij het altijd, handig als er zo'n wisselpingeval staat op het station..