bonney4evver schreef:evdpanne schreef:Wij kwamen de man die ons excursies verkocht op het strand tegen met zijn boot. Die was al bij de dolfijnen
. Als ik ooit nog een boottocht ga doen boek ik ook gewoon bij hem, dan heb je geen problemen met opgehaald worden met een busje want Arabella heeft gewoon zijn eigen haven waar de boot in ligt. Dat is toch wel ideaal! En de boot zit ook nooit vol dus je kan ook lekker liggen enz...
Heette hij toevallig Kees-Jan?
Haha die verkocht ons ook altijd excursies op het strand. Ik vond het heel erg goed, en de helft goedkoper dan Neckermann.
Niet de helft goedkoper,wel goedkoper.
Wij hebben ze beide gedaan.Met kees-jan ga je op een oudere boot mee in een reusachtige kolonne.
Waar we gingen duiken kreeg ik op een gegeven moment de lachkriebels,overal mensen en tussen die mensenmassa moet je je groep zien te volgen en dan nog vissen bewonderen.Onder tussen moet je nog zien dat je niet door boot 78 overvaren word.Het koraal rif voor bounty eiland is dus ook gewoon dood.Het was leuk en we hebben ons geamuseerd.Maar de bootreis van neckerman was met nederlandse bemaning,konden dus veel meer uitleggen over het hoe en wat van de zee.En wat ik heel belangrijk vind ze hadden veel meer respect voor de milieutechnische dingen.Zoals het respect voor het rif.Je gaat veel minder met het massa toerisme mee.Er lagen maar drie boten in de lagune waar we waren.Het was ook met neckerman dat we de dolfijnen hebben gezien.