wij hoorde dat de waterpijp dan dicht gestopt moest zijn !! zodat je hem in NL dan alleen voor de sier kon gebruiken. wij waren met 8 vrienden rond de 17 en 18 jaar ! en zijn nergens aangehouden !
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Nog nooit van gehoord, wij hebben regelmatig een waterpijp meegenomen. En waarom zou je hem niet mogen gebruiken??? De tabak die je in Turkije krijgt/koopt is niets anders dan fruittabak hoor.
Bren, handbagage mag dacht ik 5 kg zijn, maar wordt nooit gewogen. Ik heb één keer een koffertje mee gehad die 20 kg woog en die werd niet gewogen, maar bij de gate moest ik hemw el inleveren. Maar toen hoefde ik niets extras meer te betalen.
Wauw wat een super tijden!!! In eerste instantie dacht ik dat wij bijna dezelfde tijden hadden, maar helaas niet!
L_iek
Geplaatst: 28-07-09 18:59
Inderdaad mooie tijden. Vorig jaar gingen we 10 dagen maar waren we 2 volle dagen kwijt voor het vliegen. Dus dachten doen we nu mooi 13, hebben we alle dagen Wat zijn jou tijden dan Nathalie?
New-Forest
Geplaatst: 28-07-09 19:36
Je mag inderdaad 5 kilo handbagage mee maar pas op: heb meerdere keren gezien en ook zelf mee gemaakt dat het wel word gewogen.. Je kan je handbagage beter dan zeg maar achterhouden zodat ze het niet zien. Maar alsnog vragen ze vaak hoeveel stukken handbagage je mee hebt.. Anders mag je het echt daar ter plaatsen over gaan plaatsen in je koffer en als die dan te zwaar is extra bij gaan betalen.. En dat is 7 Euro per kilo..
Dat zijn echt lekkere tijden jaa, heb ik ook een paar keer gehad (en ook een paar keer niet ). Vind dat altijd wel spannend om te moeten wachten op je tijden want vind dat toch wel belangrijk
Mijn handbagage is echt nog nooit gewogen, maar bedenk me net dat ik ze idd ook wel eens bij mijn ouders liet staan.
L_iek, wij vliegen heen om 17.00 uur en terug om 9.30... Baal er goed van maarja er is niks aan te doen!!! Ben iig blij dat we voor 11 dagen gekozen hebben, we zaten te twijfelen tussen 9 of 11, met 9 hadden we nog maar 7 dagen over gehad pff.
__Nathalie__
Geplaatst: 28-07-09 20:50
Onze hand bagage is ook nog nooit gewogen.
Ik heb en oplossing voor mijn probleem. Ofnou ja iets wat het net iets makkelijker maakt.
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt. Volgende week vrijdag word mijn haar 50 cm verlengt heb nu een lange boblijn (voor heel lang achter vrij kort) Maar vind vollere mensen met lang haar altijd slanker lijken als met kort haar.
Dus na een jaar extension loos te zijn geweest doe ik ze er lekker weer in En ze hadden nog plek ook voor mn vakantie
Nou super toch!!! Hopelijk heb je dan toch een fijne vakantie! Heb je er nu ook al meer zin in?
__Nathalie__
Geplaatst: 28-07-09 21:33
uhm klein beetje Haha ik ga nog even flink sporten al zal het niet veel meer helpen in 2,5 week
Alle beetjes helpen denk ik dan maar
New-Forest
Geplaatst: 28-07-09 21:34
Ahh wauw extensions Wil ik ook wel! Nou gelukkig maar dat je er dan een beter gevoel bij hebt!
Nathalie naar welk hotel ga jij in Alanya?
Twaalf
Geplaatst: 28-07-09 21:35
Keileuk extensions Nathalie Had voor mijn vakantie ook nieuwe in laten zetten en heb er geen spijt van gehad!
Handbagage van ons woog zeker meer dan 5 kg. Mijn vriend had in zijn tas o.a. een laptop, psp en opladers zitten
__Nathalie__
Geplaatst: 28-07-09 21:36
Hopelijk leid mijn wilderige haar dos wat af En beter nog, bedekt het 1 en ander
Denk wel dat ik een stuk gelukkiger ben als die er weer in zitten
ben ook al flink wezen zonnebanken dus ben al lekker bruin. Mensen vragen al of ik op vakantie ben geweest. Bruin bij stevig oogt ook altijd net iets leuker tssssssss allemaal voorbereidingen, lijk wel gek
Haha, als je je daar beter bij voelt moet je dat zeker doen _Nathalie_. Je bent niet gek, maar vergeet niet dat je waarschijnlijk meer op jezelf let dan anderen.... Wees niet te kritisch, zeker niet op vakantie!!
Over handbagage, ik kan me herinneren dat ik een aantal jaren geleden maar voor een weekje naar Turkije ging. Toen had ik alleen handbagage meegenomen. De afmetingen van de koffer waren precies goed maar hij was wel te zwaar. Ik mocht het dus niet als handbagage meenemen. Beetje jammer. Zou er dus maar niet vanuit gaan dat het je lukt.
L_iek
Geplaatst: 28-07-09 21:40
New-Forest schreef:
Ahh wauw extensions Wil ik ook wel! Nou gelukkig maar dat je er dan een beter gevoel bij hebt!
Wij gaan naar Maritim Alantur. Ben erg benieuwd, heb op internet bij beoordelingen gelezen dat je er heel romantisch op het strand met kaarslicht kunt dineren.
Nathalie, nou fijn toch als jij je er beter bij voelt!!! Ik voel me ook altijd fijner met extensions! Helaas zit het er voor mij niet meer in. Maar ik voelde me ook veel zelfverzekerder toen ik ze had.
__Nathalie__
Geplaatst: 28-07-09 22:26
Ik doe het op de rekening van mn zaak. Alleen weet mijn compagnon (lees mijn vader en moeder haha) het nog niet
Dus als die terug komen van vakantie ben ik gemetamorfoost
Ik had 2 tassen als handbagage Gaf hem vorig jaar aan me moeder, die hoefde niet in te checken, maar niks van gezegt. Wel over me koffer dat ie te zwaar was, dat ik op moest passen, maarja niks aan het handje gehad
Ik ben ook wel eens met 2 stuks geweest, heel vaak trouwens. Een koffertje die voldeed aan de max afmetingen en een normale schoudertas. Maar dat mag volgens mij ook gewoon. Koffertje ging dan altijd bovenin en mijn tas hield ik altijd bij me.
*nog 3 nachtjes slapen.. * Gister koffers op gehaald, die liggen ff op het balkon te luchten want ze ruiken een beetje muf.