USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:28

Laatst heb ik van mijn vriendin een hele stapel reisboeken gekregen voor reizen binnen de VS zodat we weer wat leuke reisjes kunnen plannen ... dus waar gaan we op vakantie?

Costa Rica! :')

Askim schreef:
Thanks allemaal!
Ik heb even gekeken maar heb toch ook het liefs rechtstreeks ja..
Zie bij sommige een tussenlanding van een paar uur wachttijd..

Als je in de VS moet overstappen is een paar uur overstaptijd juist fijner, dan maar een uur omdat je bij je eerste stop in de VS door de douane moet. Dat duurt soms erg lang en daarna moet je je koffers weer ophalen etc.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:46

Askim schreef:
Thanks allemaal!
Ik heb even gekeken maar heb toch ook het liefs rechtstreeks ja..
Zie bij sommige een tussenlanding van een paar uur wachttijd..

Nu nog even kijken wanneer we gaan en boeken.

Heeft klm ook nog wel eens aanbiedingen?

KLM heeft best regelmatig aanbiedingen dat ze zakken naar de 760 euro ongeveer. Vlieg je lekker rechtstreeks! :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:00

Yasmine schreef:
Grappig dat hier gezegd wordt dat Nederlanders voor Brussel kiezen omdat dat goedkoper is. Ik ben Belg en kies soms net met opzet voor Schiphol omdat dat net weer goedkoper is :D

Ik heb net mijn ticket geboekt voor de 26e. Met Jetair rechtstreeks van Zaventem kost het €360. Gezien de gebeurtenissen heb ik toch gekozen om via Schiphol te gaan met overstap in Londen. € 495,-...Naar Miami overigens. Naar Londen met BA en de rest met Virgin Atlantic.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 05-04-16 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:17

Ik ben met Delta Airlines in september 534 kwijt naar Jacksonville. Komt nog wel 2 keer 100 dollar bij omdat ik een tweede koffer mee wil nemen van 23 kg (mogelijk zelfs 3 koffers). 1 koffer is inbegrepen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:53

Wij mogen dit keer 3*23 kilo meenemen. Omdat Gup zijn eigen stoel krijgt mag hij ook volwaardige bagage meenemen :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:49

Wat leuk, Guinevere! Wanneer gaan jullie en wat gaan jullie allemaal zien en doen? Costa Rica staat bij mij ook nog steeds op mijn bucketlist maar manlief wil toch liever weer naar Florida volgend jaar maart.
Hij is rondreizen een beetje zat. :+

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:06

Wat leuk een USA topic!

Het staat al jaren op onze bucketlist, en dachten er ooit eens over een aantal jaren heen te gaan maar op het moment hebben wij paar flinke tegenslagen gehad waardoor we het tijd vinden om dit jaar gewoon een van onze dromen te realiseren.
We zullen eind van dit jaar gaan, hoe en wat moeten we nog allemaal uitzoeken het wordt in ieder geval een roadtrip middels deze topic zullen we waarschijnlijk genoeg leuke dingen op doen. :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:25

Cowboy. Waar kan ik zien of er nog football wedstrijden zijn op onze route tijdens onze vakantie? Lijkt ons leuk om eens mee te maken. Kan de data eventueel per pb sturen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:40

ik stap even uit m'n mee lees modus;

weet iemand of ik een ID- kaart (omdat de ander verlopen is) en een paspoort tegelijkertijd kan aanvragen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:50

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:52

Keet schreef:
Cowboy. Waar kan ik zien of er nog football wedstrijden zijn op onze route tijdens onze vakantie? Lijkt ons leuk om eens mee te maken. Kan de data eventueel per pb sturen

www.ticketmaster.com verkoopt tickets voor de grote wedstrijden :)

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:09

casperzazoe schreef:
ik stap even uit m'n mee lees modus;

weet iemand of ik een ID- kaart (omdat de ander verlopen is) en een paspoort tegelijkertijd kan aanvragen?

Volgens mij wel, ik heb ook beide dus waarom niet tegelijkertijd.
Je moet wel beide meenemen bij de aanvraag.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:14

Laadt mijn Iphone wel op met zo'n verloopstekker? Omdat het 110 volt is?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:15

Onze Samsung wel altijd

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:48

janderegelaa schreef:
Laadt mijn Iphone wel op met zo'n verloopstekker? Omdat het 110 volt is?

Gaat je lukken, is mij ook gelukt maar dan met videocamera. Geen zorgen! :)

luckyfarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:31

Ik woon in Amerika en zag deze advertentie op Facebook. Misschien leuk om te doen als je een lange vakantie naar de US boekt? Deze stal zoekt dressuurruiters die minimaal 6 weken (onbetaald maar wel onderdak en eten neem ik aan) voor ze wil werken. RIDERS WANTED! Awesome opportunity for ambitious young equestrians to further your education in riding and in ALL aspects of the horse industry. Ultimate Dressage Imports and Cocolalla Creek Sporthorses are looking for a working student by mid April or sooner.
Looking for motivated individuals with solid FIRST level dressage experience . You will be riding some very fancy, big moving imported Warmbloods. Most are young horses, but well started. Upper level schoolmasters will be shared, and we have some fancy ones, not old and crippled.
But the focus is on the young imports, so have to have some understanding for correct basics. You need to be able to use your seat and leg and know what a half halt is smile-emoticon
Housing will be provided, would be good if you had a car here so you can be independent exploring beautiful North Idaho, the mountains and the lakes on your own. Sounds interesting?
We are looking for at least 6 weeks commitment, longer if you wish. This is not a paid position, but the opportunity to learn on some of the finest horses bred to excel at Dressage, and some do jump as well!.
Check out the website www.ultimatedressageimports.com to see what we are all about.
Please contact Marion per email, include a video or 2 of you riding if you have one info@udimports.com or don`t be shy to call 208 683 3255

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 02:49

Wij

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 06:20

Wat wilde je vertellen, Monique :D ;)
Ik ga jullie verslag bijlezen, zag gisteren geen update.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 06:59

Ha, ja, dat wij altijd onze ID-kaarten en paspoorten tegelijkertijd aanvragen. We hebben uit veiligheid allebei. Mocht er een gestolen worden, kunnen we altijd met het andere nog het land uit. Dat vind ik met vier kinderen in Nederland en wij zelf in Spanje gewoon belangrijk.

Ja, lees maar, gisteren in slaap gevallen boven mijn toetsenbord, nu dus twee dagen. Staan net online!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:24

luckyfarm schreef:
Ik woon in Amerika en zag deze advertentie op Facebook. Misschien leuk om te doen als je een lange vakantie naar de US boekt? Deze stal zoekt dressuurruiters die minimaal 6 weken (onbetaald maar wel onderdak en eten neem ik aan) voor ze wil werken. RIDERS WANTED! Awesome opportunity for ambitious young equestrians to further your education in riding and in ALL aspects of the horse industry. Ultimate Dressage Imports and Cocolalla Creek Sporthorses are looking for a working student by mid April or sooner.
Looking for motivated individuals with solid FIRST level dressage experience . You will be riding some very fancy, big moving imported Warmbloods. Most are young horses, but well started. Upper level schoolmasters will be shared, and we have some fancy ones, not old and crippled.
But the focus is on the young imports, so have to have some understanding for correct basics. You need to be able to use your seat and leg and know what a half halt is smile-emoticon
Housing will be provided, would be good if you had a car here so you can be independent exploring beautiful North Idaho, the mountains and the lakes on your own. Sounds interesting?
We are looking for at least 6 weeks commitment, longer if you wish. This is not a paid position, but the opportunity to learn on some of the finest horses bred to excel at Dressage, and some do jump as well!.
Check out the website http://www.ultimatedressageimports.com to see what we are all about.
Please contact Marion per email, include a video or 2 of you riding if you have one info@udimports.com or don`t be shy to call 208 683 3255

:wow: :~ Oh als ik eens het geld ervoor had..... Chance of a lifetime right here!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:39

HD. Ze vragen een gevorderde ruiter om jonge paarden op hoog niveau door te rijden. Geen manege paarden dus.
Zie je jezelf dat echt doen?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:58

Keet schreef:

PB me wat data en plekken en ik kan eens voor je kijken. Geef ook even aan of je naar een massaal gebeuren wil (50.000+) of liever naar een wat rustigere setting......

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 08:02

Daarbij mag het officieel visumtechnisch ook niet dus beter begin je daar niet aan.

Straks even jullie verslag lezen Monique :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:05

Keet schreef:
HD. Ze vragen een gevorderde ruiter om jonge paarden op hoog niveau door te rijden. Geen manege paarden dus.
Zie je jezelf dat echt doen?

Neem in elk geval warme kleren mee....'t is in Idaho :D Zou nog iets zijn voor dochterlief: zij op de paarden en ik 100 km zuidelijker op de beroemde golfbaan van Coeur d'Alene.......

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:54

Ik ben nogal van de lange verslagen :o