USA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:00

Wij zitten in Cape Coral, ook wel het Venetië van Florida genoemd. Dit is aan de Gulfcoast, links van Fort Myers.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 18:25

Fitzroy schreef:
Wij zitten in Cape Coral, ook wel het Venetië van Florida genoemd. Dit is aan de Gulfcoast, links van Fort Myers.

Aha, ook leuk. En warm, lol. Ik trek wat meer het binnenland in richting Lake City, High Springs, Marianna.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 19:45

en ik kom ook naar florida :D <3

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:11

Fitzroy schreef:

We hebben zelf 2x een uurtje noordelijker gezeten, Port Charlotte/Rotonda West. De hele strook kust is geweldig! Fort Myers zou me deze tijd van het jaar ook bijzonder aanspreken trouwens: http://boston.redsox.mlb.com/spring_tra ... p?c_id=bos
:j

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:56

Jammer, net te laat. Vandaag gaan we richting de Keys. Het was eigenlijk best leuk geweest een oefenwedstrijd te zien, vandaag tegen de Yankees.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 15:31

Fitzroy schreef:
Jammer, net te laat. Vandaag gaan we richting de Keys. Het was eigenlijk best leuk geweest een oefenwedstrijd te zien, vandaag tegen de Yankees.

Die was anders toch waarschijnlijk uitverkocht geweest. Zelfs Spring Training wedstrijden tegen de Yankees zijn wedstrijden op leven en dood voor de Red Sox Nation. Want zoals elk lid van de Nation weet weet zijn de Yankees The Evil Empire :j :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:10

Ik geloof dat voor iedere niet-Yankee fan de Yankees the evil empire zijn. :D Hoewel ik deze zomer toch het yankee stadium ga bezoeken. Zal niet meevallen :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:15

Ik ga ook die Yankee stadium Tour doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:25

Wanneer ben jij in NY Purny? Wij zijn er de eerste week van augustus :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:41

19 tot en met 26 september. Het duurt nog zo lang...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:52

Angela_ schreef:
Ik geloof dat voor iedere niet-Yankee fan de Yankees the evil empire zijn. :D Hoewel ik deze zomer toch het yankee stadium ga bezoeken. Zal niet meevallen :D

Ik zal namens de Nation een kaarsje voor jou en Purny aansteken...... Be (Boston) Strong! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:25

Heb je nog tips voor me Cowboy55 over wat ik in Boston absoluut niet mag overslaan?

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:37

Hallo,

Sorry dat ik effe zo maar kom binnenvallen. Ik vertrek over anderhalve week naar New York voor een weekje. ik heb al heel wat tips maar nu zit ik met een volgend probleem.
Ik heb een enorme angst in liften. Vooral claustrofobisch dan. Nu wil ik graag Empire State Building en Rockefeller Center bezoeken, maar dat zijn dus serieuze ritjes met de lift |(
Ik ga helaas (of juist niet) helemaal alleen naar NY dus niemand om mijn handje vast te houden.
Kan iemand we wat meer vertellen? hoe lang zit je in de lift? Het is ook een oude lift, blijft ie wel eens hangen? Hoe snel gaat hij? Zit je met veel in de lift? Heb verder ook niet echt hoogtevrees, maar zo ineens 102 verdiepingen vind ik wel wat spannend.Dus HELP!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:39

Van het Rockefeller zit je denk ik zo'n kleine minuut in de lift. Boven draait een soort van animatie waar je doorheen kan kijken. Hierdoor is het een stuk minder benauwend. Ik heb zelf geen last in liften maar het was meer een soort 'attractie' op zichzelf.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:54

oh dank je voor de info! Rockefeller moet dus wel lukken :-) Gewoon ff verstand op 0 zetten

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:13

Is ook zo te zien een goed onderhouden lift, en toen ik er was (hoogseizoen) hielden ze rekening als je bang was en geen volle lift wilde. Dan werd hij maar voor de helft gevuld :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:18

Angela_ schreef:
Heb je nog tips voor me Cowboy55 over wat ik in Boston absoluut niet mag overslaan?

Fenway Park. Ook als je geen tickets hebt. Ga dan gewoon de sfeer opsnuiven 1-2 uur voor de wedstrijd. Krijg je geen spijt van, dat beloof ik.

Pak zo'n buspas. get on get off, zoals ze die in de meeste steden wel hebben. Ga even de brug over naar Cambridge. Bekijk Harvard University. Rij lang de Back Bay. Wandel de Freedom Trail (1 a 2 uur). Dan kom je door de oude stad maar ook langs plekken als Fanneuil (sp) Hall (trendy artsy shopping stuff) en het oude stadhuis (ingebouwd tussen wolkenkrabbers). Ga even kijken in de Boston Common en het Robert Gould Shaw Memorial.....

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:22

Je zit niet met heel erg veel in de lift in Rockefeller en Empire State. Ik zou vooraf wanneer je je ticket koopt gewoon aangeven dat je bang bent voor liften, en dan ben ik zeker dat ze je wel verder zullen helpen :)

Je zit ongeveer 45 sec in de lift van Rockefeller en je zit er idd niet met veel in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:26

Cowboy55 schreef:
Angela_ schreef:

Fenway Park. Ook als je geen tickets hebt. Ga dan gewoon de sfeer opsnuiven 1-2 uur voor de wedstrijd. Krijg je geen spijt van, dat beloof ik.

Pak zo'n buspas. get on get off, zoals ze die in de meeste steden wel hebben. Ga even de brug over naar Cambridge. Bekijk Harvard University. Rij lang de Back Bay. Wandel de Freedom Trail (1 a 2 uur). Dan kom je door de oude stad maar ook langs plekken als Fanneuil (sp) Hall (trendy artsy shopping stuff) en het oude stadhuis (ingebouwd tussen wolkenkrabbers). Ga even kijken in de Boston Common en het Robert Gould Shaw Memorial.....

Thanks! En ik heb kaartjes aangezien een van mijn favoriete pitchers naar boston is gegaan.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:00

Angela_ schreef:
Cowboy55 schreef:

Thanks! En ik heb kaartjes aangezien een van mijn favoriete pitchers naar boston is gegaan.

David Price?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:13

Uiteraard! Ik heb er zoveel zin in, esta is ook alweer geregeld. We hebben de meeste hotels geboekt,maar wel met annuleren stel dat we van plan veranderen. We hebben nu Montreal aan het rondje toegevoegd.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:42

Angela_ schreef:
Uiteraard! Ik heb er zoveel zin in, esta is ook alweer geregeld. We hebben de meeste hotels geboekt,maar wel met annuleren stel dat we van plan veranderen. We hebben nu Montreal aan het rondje toegevoegd.

Wil ik ook nog eens doen, Montreal. En Quebec.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:12

Montreal is erg mooi :) mooi oud centrum.
Winkels zijn deels boven de grond en heel veel onder de grond. Heel bijzonder

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:51

hoi hoi ik heb hier wat doorgelezen ik ga zaterdag spontaan naar new york. Ik heb er zoveel zin in. Heeft iemand ervaringen met een helicpotervlucht boven ny?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:36

Hmm, spontaan naar Amerika. Wel je ESTA geregeld mag ik hopen?