Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Wij zitten in Cape Coral, ook wel het Venetië van Florida genoemd. Dit is aan de Gulfcoast, links van Fort Myers.
Fitzroy schreef:Jammer, net te laat. Vandaag gaan we richting de Keys. Het was eigenlijk best leuk geweest een oefenwedstrijd te zien, vandaag tegen de Yankees.
Hoewel ik deze zomer toch het yankee stadium ga bezoeken. Zal niet meevallen
Gewoon ff verstand op 0 zetten
Angela_ schreef:Heb je nog tips voor me Cowboy55 over wat ik in Boston absoluut niet mag overslaan?
Cowboy55 schreef:Angela_ schreef:Heb je nog tips voor me Cowboy55 over wat ik in Boston absoluut niet mag overslaan?
Fenway Park. Ook als je geen tickets hebt. Ga dan gewoon de sfeer opsnuiven 1-2 uur voor de wedstrijd. Krijg je geen spijt van, dat beloof ik.
Pak zo'n buspas. get on get off, zoals ze die in de meeste steden wel hebben. Ga even de brug over naar Cambridge. Bekijk Harvard University. Rij lang de Back Bay. Wandel de Freedom Trail (1 a 2 uur). Dan kom je door de oude stad maar ook langs plekken als Fanneuil (sp) Hall (trendy artsy shopping stuff) en het oude stadhuis (ingebouwd tussen wolkenkrabbers). Ga even kijken in de Boston Common en het Robert Gould Shaw Memorial.....
Angela_ schreef:Cowboy55 schreef:
Fenway Park. Ook als je geen tickets hebt. Ga dan gewoon de sfeer opsnuiven 1-2 uur voor de wedstrijd. Krijg je geen spijt van, dat beloof ik.
Pak zo'n buspas. get on get off, zoals ze die in de meeste steden wel hebben. Ga even de brug over naar Cambridge. Bekijk Harvard University. Rij lang de Back Bay. Wandel de Freedom Trail (1 a 2 uur). Dan kom je door de oude stad maar ook langs plekken als Fanneuil (sp) Hall (trendy artsy shopping stuff) en het oude stadhuis (ingebouwd tussen wolkenkrabbers). Ga even kijken in de Boston Common en het Robert Gould Shaw Memorial.....
Thanks! En ik heb kaartjes aangezien een van mijn favoriete pitchers naar boston is gegaan.
mooi oud centrum.