USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:43

purny schreef:
Cowboy55 schreef:

Maar die kaartjes van $15 zijn alleen voor Bleacher Creatures........

En dat is?

De term is uitgevonden voor de vaste groep toeschouwers van de NY Yankees die op de onoverdekte tribunes in het buitenveld zitten, maar wordt nu wat algemener gebruikt voor mensen in de goedkope plaatsen in het stadion.

Die plekken heten de Bleachers omdat ze meestal onoverdekt zijn. De zitplaatsen (vroeger houten bankjes) zijn dan ook gebleekt door de zon.

Vanaf de Bleachers zie je niet zoveel van de wedstrijd. Je zit 120-150 meter van de thuisplaat/de slagman af. De mensen die kaartjes kopen voor de Bleachers zijn meestal niet zo kapitaalkrachtig. Er zitten soms ook wat 'rare vogels' bij. Mensen die rare outfits aantrekken of met borden of spandoeken zeulen of van alles en nog wat naar de tegenstanders, de scheidsrechters of iedereen die het maar horen wil roepen. Dat soort werk. Soms lijken het meer wezens (Creatures) dan mensen. :D

Als je goedkoop een honkbalwedstrijd wil zien en het je meer om de sfeer gaat dan om het spel te volgen zijn de bleachers een prima plek. En de Bleachers Creatures om je heen zijn dan extra entertainment..... _O-

Yasmine

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:03

Grappig, die naam kende ik helemaal niet! Het zal een equivalent zijn van de nosebleed seats bij concerten/theater/musicals (de plaatsen die niemand wil en goedkoop zijn omdat ze zo hoog en ver zijn dat je praktisch een bloedneus krijgt als je het podium probeert te zien -> nosebleed). Toch heerlijk, zo'n woorden :D

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:21

Hotel Metro in New York is een aanrader. Nog geen 10 minuten lopen naar Times Square. Vlakbij een metro station

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:51

Oh thanx Cowboy weer wat geleerd. Over hotels gesproken. Ik verblijf altijd in het Vanderbilt YMCA. Dat ligt op east 47 street. Vlakbij de UN en Trump tower. Schoon hotel met gedeelde douche en toilet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:59

Yasmine schreef:
Grappig, die naam kende ik helemaal niet! Het zal een equivalent zijn van de nosebleed seats bij concerten/theater/musicals (de plaatsen die niemand wil en goedkoop zijn omdat ze zo hoog en ver zijn dat je praktisch een bloedneus krijgt als je het podium probeert te zien -> nosebleed). Toch heerlijk, zo'n woorden :D

Yup. Net als 'rain check'; het stukje van je ticket dat je moet bewaren tot na de wedstrijd. In geval van een halverwege gestopte wedstrijd wegens regen (een rainout) wordt de rain check je toegangskaartje als de wedstrijd op een later tijdstip afgerond wordt.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 00:57

misschien ben ik wel een zenuwpees. maar ja toch wel de eerste keer dat ik alleen vlieg en dan al naar amerika. dus vind het behoorlijk spannend haha. ik vlieg Amsterdam- chicago chicago - orlando. en beide vluchten zijn met lufthansa uitgevoerd door united airlines. moet ik in deze vluchten ook tussentijds mijn koffers overbrengen of zoiets? en hoe gaat zoiets? zijn er meer dingen waar ik rekening moet houden?

luckyfarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 03:58

Op de luchthaven (voor jou Chicago) moet je je koffer vd band halen en door customs (de douane vd US) omdat je nu in de US bent. Na customs moet je je koffers opnieuw inchecken voor je vlucht naar Orlando.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 09:25

Snap dat je het spannend vindt hoor. Gelukkig wijst alles wel voor zich en kun je altijd hulp vragen aan de stewardess of op het vliegveld.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:40

Ik lees hier al een tijdje mee maar ik heb nu zelf een vraag. Is Miami leuk om heen te gaan? Smaken verschillen natuurlijk, maar zijn er wel wat dingen om te doen? Ik wil al heel lang naar Miami Beach en nu is het mogelijk na mijn examens. Ben benieuwd naar meningen/ervaringen! :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:52

Ik vond Miami niet heel bijzonder. Het strand en het uitgaansleven was leuk om een keer gezien te hebben, maar zou het wederom alleen weer combineren met een cruise naar de Bahamas. Het was leuk voor een paar dagen dat wel :) Maar voor mij niks anders dan een gewone strandvakantie.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 13:56

Wij zijn getrouwd in Miami Beach, dus het is voor mij sowieso een bijzondere plek. De stad Miami echter vond ik niet speciaal. Nou moet ik wel zeggen dat wij er weinig ondernomen hebben, dus wellicht hebben we er een hoop leuke dingen gemist.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:31

Ik ben een midweekje in Miami (beach) geweest. Het strand is heerlijk (water was warm!), Oceans drive gezellig met leuke barretjes, we hebben een Everglades tour gedaan, een rondvaart rondom Miami (stad zelf idd minder interessant) en naar een shopping outlet geweest. Zou er best wel naar terug willen voor een paar daagjes relaxen :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:18

luckyfarm schreef:
Op de luchthaven (voor jou Chicago) moet je je koffer vd band halen en door customs (de douane vd US) omdat je nu in de US bent. Na customs moet je je koffers opnieuw inchecken voor je vlucht naar Orlando.
ow ook echt weer opnieuw inchecken. Ik dacht gewoon van de ene band op de andere leggen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:08

Ik vind Miami zelf niet bijzonder. Maar er is genoeg te zien en te doen in de omgeving. De Everglades, de Keys, idd shopping malls, kortom, je kunt je prima vermaken in Miami en omgeving.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:47

mariekeoo schreef:
ow ook echt weer opnieuw inchecken. Ik dacht gewoon van de ene band op de andere leggen.

Eerst ga je door immigrations (zonder je koffers), daar krijg je de vingerafdrukken, fotootje en vraaggesprekje (niks engs hoor). Dan haal je je koffers van de band, brengt die persoonlijk door de douane en daarna leg je ze weer op een band. Je hoeft inderdaad niet weer opnieuw naar een incheckbalie.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:14

Ik heb een vraag en misschien dat iemand mij hierbij kan helpen. Is het verstandig in Amerika op stage te gaan als je geen 21 bent maar wel beetje wilt feesten tijdens je stage (duur is 3 maanden).
Ik weet dat de leeftijd 21 is maar ben zelf 20 en wil graag tijdens een buitenlandse stage veel leren maar ook mensen leren kennen en beetje genieten natuurlijk!
Ik hoop dat iemand hier een wijs antwoord op heeft want achteraf denken; 'had ik nou maar niet' zou zonde zijn. :+

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 17:24

Als jij een stageplek kunt regelen zou ik lekker gaan. Je mag dan wellicht niet overal naar binnen, maar daar woont ook jeugd en die maken ook plezier, dus dat komt echt wel goed. Ik ken meiden die op hun 18e zijn gegaan en de tijd van hun leven hebben gehad.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:30

Bedankt voor je reactie Nedir, zou in eerste instantie naar Canada gaan waar k me op had verheugd natuurlijk maar de Canadese ambassade heeft niet zo meegewerkt waardoor ik geen visum heb..
Het 'nadelige' is dat ik op een maand na 21 ben dus wel zonde maar inderdaad, er zullen wel feestjes zijn buiten het uitgaan om ed.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 17:33

Canada is moeilijk idd, maar Amerika net zo goed. Zou dus ook nog wat andere landen gaan overwegen als ik jou was. Veel succes iig en laat het even weten als het gelukt is!

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:36

Zal ik doen, weet dat Australie makkelijk gaat dus deze optie houd ik zeker open, morgen naar een beurs waar mijn vader veel contacten heeft dus even kijken welke bedrijven er opties voor me hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:05

Heeft er iemand misschien tips voor de route Boston-Niagara Falls? Mooie plekken onderweg om te stoppen/overnachten etc.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:09

Wij hebben in Stowe overnacht. Maar dat is meer richting Montreal.

Is een beste rit van Boston naar Niagara Falls.
Gettysburg en Lancaster liggen niet echt op de route denk ik. Ligt ook nog een chocolade museum ergens daar in de "buurt"

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:34

Keet schreef:
Wij hebben in Stowe overnacht. Maar dat is meer richting Montreal.

Is een beste rit van Boston naar Niagara Falls.

7 a 8 uur rijden......als het verkeer mee zit.....is wel een redelijk rustig stuk weg.

Overigens ligt halverwege, op een uurtje zuidelijk van de I-90 (de weg Boston-Niagara Falls), Cooperstown: http://www.baseballhall.org/

En van daaruit richting Niagara Falls via de Finger Lakes en/of het oude Formule 1 circuit van Watkins Glen. Mooie rit.

Overigens ligt op ongeveer 100 mijl van Niagara Falls de stad Batavia....voor de rest niet zo spannend, tenzij je dit nog mee wil pikken http://www.milb.com/index.jsp?sid=t511

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:12

Bedankt voor de tips! We hebben wel een overnachting gepland in Rochester, maar dan is het nog 6 uur rijden. In principe niet erg, maar het zou fijn zijn om nog wat onderweg te kunnen zien.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:34

Angela_ schreef:
Bedankt voor de tips! We hebben wel een overnachting gepland in Rochester <KNIP>.

Jij was van de honkbal, toch?

The Rochester Red Wings are a minor league baseball team based in Rochester, New York. The team plays in the International League and is the top minor league affiliate of the Minnesota Twins. The Red Wings play in Frontier Field, located in downtown Rochester. Founded in 1899, it is the oldest continuously operating sports franchise in North America below the major league level.

The Red Wings were an affiliate of the St. Louis Cardinals for 32 years (1929–1960), then spent 42 years (1961–2002) as the top farm club of the Baltimore Orioles. Soon after the 2002 season ended, the Red Wings became the top affiliate of the Twins (2003–present).

The franchise played from 1929 through 1996 at Silver Stadium (called Red Wing Stadium (1929–1968)) and moved to Frontier Field in 1997.

The Red Wings (met Cal Ripken Jr aan boord), along with the Pawtucket Red Sox, hold the record for the longest professional baseball game, lasting a total of 33 innings and 8 hours, 25 minutes over the course of three different days. The game was held at Pawtucket's McCoy Stadium, beginning on April 18, 1981. It was suspended just after 4 a.m. the next morning, and Rochester lost, 3–2, when the game resumed on June 23.