Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Persoonlijk vind ik wel dat jullie er nogal laconiek over doen. Ik snap nu beter waarom ik corona in het vliegtuig heb opgelopenen nu verplicht in quarantaine zit.
Fitzroy schreef:Persoonlijk vind ik wel dat jullie er nogal laconiek over doen. Ik snap nu beter waarom ik corona in het vliegtuig heb opgelopenen nu verplicht in quarantaine zit.
Fitzroy schreef:Dat vind ik inderdaad super relaxed van in de winter naar een zomerse bestemming gaan. Je hoeft helemaal niet na te denken wat je nog aan wilt maar kunt alles zo in je koffer doen.
Prairy schreef:Fitzroy schreef:Dat vind ik inderdaad super relaxed van in de winter naar een zomerse bestemming gaan. Je hoeft helemaal niet na te denken wat je nog aan wilt maar kunt alles zo in je koffer doen.
Ja, oude T-shirts en korte broeken en jurkjes en andere dingen die vies mogen worden en die ik daarna gewoon weg kan gooien als ze onder de verf zitten
Wat denken jullie, gaan ze moeilijk doen bij de douane als er allemaal gereedschap in mijn koffer zit?
Sure_lee schreef:Wij nemen sowieso altijd spelletjes mee op vakantie. Nu monopoly reiseditie, rummikub, Keer op keer en skip-bo. Soms spelen we niks en soms wel. Het neemt niet veel ruimte in dus prima.
Wij zijn gisteren aangekomen op de Dominicaanse Republiek. Denk dat wij dan in hetzelfde vliegtuig zaten als de bokker met haar zoontje want de vlucht ging door naar Curaçao.
WenK schreef:Sure_lee schreef:Wij nemen sowieso altijd spelletjes mee op vakantie. Nu monopoly reiseditie, rummikub, Keer op keer en skip-bo. Soms spelen we niks en soms wel. Het neemt niet veel ruimte in dus prima.
Wij zijn gisteren aangekomen op de Dominicaanse Republiek. Denk dat wij dan in hetzelfde vliegtuig zaten als de bokker met haar zoontje want de vlucht ging door naar Curaçao.
Heerlijk... De Dominicaanse republiek was echt onze meest fantastische vakantie ooit! Waar zit je ergens?
Als ze de tour nog doen ben je wilt een leuke excusie, de tour met "mama Gina" is fantastisch!
WenK schreef:Sure_lee schreef:Wij nemen sowieso altijd spelletjes mee op vakantie. Nu monopoly reiseditie, rummikub, Keer op keer en skip-bo. Soms spelen we niks en soms wel. Het neemt niet veel ruimte in dus prima.
Heerlijk... De Dominicaanse republiek was echt onze meest fantastische vakantie ooit! Waar zit je ergens?
Als ze de tour nog doen ben je wilt een leuke excusie, de tour met "mama Gina" is fantastisch!