Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Maar ook die kneusjes van paarden zijn voor 95% voortgekomen uit slecht fokken, dus zijn de fokkers alsnog de "kneusjes".
Oftewel:
-Slecht gefokt.
-Zonder kennis gefokt.
-Geen zicht/kennis van kwaliteit.
Klinkt mij als hoofdzakelijk "kneusjes" met hun dieren op de markt.
Tendance schreef:Volgens mij wordt er niet bedoeld, dat de pony's de kneusjes zijn, maar de fokkers zonder kennis.
Als deze fokkers wel kennis hadden gehad van hun waren , dan hadden ze een kampioen herkend en nooit op de markt gezet.
En als een fokker zo'n bekende goede fokker was, dan was op de markt zetten niet nodig, want dan komen ze op een andere manier wel van hun dieren af voor vaak veel meer geld.
Emita schreef:Ik was helemaal verliefd op dit arabiertje (? Ik denk dat het een arab was). Heeft iemand deze gezien en meer info?
[ Afbeelding ]
Electra63 schreef:Als je jullie positieve verhalen lees, ben je eigenlijk dom om niet op de markt te kopen, er is niets mis met de paarden en pony's op de markt. Foto's en video's die circuleren op internet zijn gemanipuleerd of een momentopname. Alleen de echte paardenkenner kijkt daar doorheen.
Froukje1993 schreef:Blijkbaar een vraag waar je geen antwoord op wil geven Electra, want is is al vaker gevraagd. Maar, ben je er zelf wel eens geweest?
Ymor schreef:Je mag er wel iets over zeggen maar je hebt er geen realistisch beeld van. Maar blijkbaar snap je dat zelf nog niet. Word ook pas een paar keer benoemd.
robert45 schreef:Een shetlandermerrie die wij hebben meegenomen vorige week is 9 jaar en kroonmerrie, Zelf uitstekende resultaten gehaald en een super papier er achter, alleen maar predicaten en goede lijnen
Maar ook dit is dus een flinke kneus begrijp ik
Froukje1993 schreef:robert45 schreef:Een shetlandermerrie die wij hebben meegenomen vorige week is 9 jaar en kroonmerrie, Zelf uitstekende resultaten gehaald en een super papier er achter, alleen maar predicaten en goede lijnen
Maar ook dit is dus een flinke kneus begrijp ik
Nee, jij bent een kneus
Want als het zo'n goede merrie zou zijn, had je d'r niet op de markt hoeven verkopen.
Aldus een aantal hier.
Miepie77 schreef:er waren bijna 1600 paarden en pony's. nu gaat er een filmpje rond van een handje vol zielige exemplaren, denk je niet dat als je zoveel paarden aan huis bezoekt dat je ook zo'n aantal tegenkomt, nu staan ze alleen op een groot veld ipv door het hele land