Ja ik was nieuwsgierig ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Hoe rot dit ook klinken mag, ik denk dat het Bedouin juist wel heeft geholpen. Was ze eerst alleen maar aan het verdedigen, en de schuld aan het weerleggen, inmiddels zijn we op een punt gekomen dat ze inziet/toegeeft dat er zaken zijn geweest die niet klopten.
Mede daardoor heeft ze zich heel bloot gesteld en ook gevraagd om advies en raad. De situaties zijn zoals ze zijn geweest, denk dat het nu zinvoller is om positieve opbouwende kritiek te geven.
Ik weet ook wel dat ze niet helemaal 100% overal achter zal staan, maar van niks naar in ieder geval 50% is al heel wat in zo'n korte tijd.
Iemand neerhalen is zo makkelijk, maar zoveel energie als er is gebruikt om duidelijk te maken dat het heeeeel grof gezegd een f*cked up situatie was/is, zoveel moeten we nu maar eens investeren om te steunen. En daarbij wil ik wel heel duidelijk maken dat we daarbij niet aan de gevoelens van de meiden die het niet makkelijk hebben gehad voorbij mogen gaan. Al met al een moeilijke situatie waarbij we moeten proberen iedereen in zijn en haar waarde te laten.
Ja ben geschrokken van wat ik heb gelezen hier voor wat betreft o.a. Bedouin haar man.. vind het heel erg dat de meiden dit zo hebben moeten meemaken, ws het mijn dochter geweest was ik persoonlijk afgereisd om hem te castreren voor het gedrag naar vrouwen toe.. MAAR.... dat is frustratie, etc etc. NU is het zaak om te zorgen dat een ieder die hier in geraakt is op een positieve manier verder kan. En dat geldt voor iedereen, niet alleen Bedouin, maar ook zeker de meiden die het simpelweg gewoon k*t hebben gehad.
gohya schreef:We kunnen nu wel blijven doordrammen over wat er mis is gegaan,maar wat is gebeurt kan je niet meer terug draaien.We kunnen Bedouin wél tips geven over de aanpak,hoe ze het wél moet doen daar.
Ik ben het ook met 'Stef' eens,dat het op een heksenjacht begint te lijken.
Ik geloof in Bedouin! dat andere dat niet doen? prima,maar blijf daar niet over door drammen.
Bedouin wil graag goede suggestie's horen en het beter gaan doen.Degene die dat niet geloven,das ieders eigen mening,en kan altijd natuurlijk.
Wat doen jullie als je hier in Nederland door een vreemde man een massage krijgt aan geboden?Of als hij je even achtervolgt op de camping waar je bent? ga je dan aangifte doen? de politie lacht je uit hoor.
Ongewenste intimidatie,sexueel misbruik en aanranding is iets héél anders dan wat de man van Bedouin deed.
Hij liep de verkeerde kamer binnen,en dat deed hij dus echt wel express,tuurlijk,want het bestaat niet dat iemand perongeluk een andere kamer in loopt,dat gebeurt toch nooit?
Spugen tegen de grond? is niet netjes maar daar is het miss. heel normaal?
Ik vind dat het allemaal heel erg overdreven word.
De man van Bedouin is 'fout' geweest in vele ogen,maar dat is geweest in het verleden,we moeten nu naar de toekomst kijken van Bedouin.
Als ik kon zou ik morgen op het vliegtuig stappen en naar Bedouin vliegen.
Nee ik ben niet bang voor haar man of voor wat dan ook,en ik ben echt geen brutaaltje,maar ik geloof in deze mensen.Hun bedoelingen zijn goed,maar enkele zijn verkeerd uit gepakt in de ogen van anderen.
DeMolenhoek schreef:Voor mij is eigenlijk alles heel duidelijk en in een korte reactie samen te vatten.
Bedouin heeft alle meisjes goed, maar dan ook heel goed gewaarschuwd. Maar in mijn ogen vat ik dit op alsof ze dit heeft gedaan omdat haar man zo is, en niet wil, of kan veranderen. Iedereen moet zich open stellen voor elkaar. Zowel Bedouin als haar man, en niet enkel de meisjes die op bezoek komen.
Moest Bedouin de meisjes zo gewaarschuwd hebben, maar tegelijkertijd ook haar man "manieren geleerd" dan was dit ook helemaal anders gelopen. De meisjes hadden bij Bedouin kunnen vragen en de problemen komen voorleggen, maar Bedouin moet ook snappen dat niet enkel de meisjes moeten veranderen, maar ook haar man. En die misschien nog het meest van al.
quera schreef:Stral schreef:De persoon die op de eerste pagina's vermeld werd als zijnde druk bezig met 25 berichten te plaatsen, is daar helemaal niet mee bezig zag ik![]()
[size=7]Ja ik was nieuwsgierig ja[/size]
Beetje appart want die 25 berichten zijn zo geplaatst. En het topic loopt al even
quera schreef:Stral schreef:De persoon die op de eerste pagina's vermeld werd als zijnde druk bezig met 25 berichten te plaatsen, is daar helemaal niet mee bezig zag ik![]()
[size=7]Ja ik was nieuwsgierig ja[/size]
Beetje appart want die 25 berichten zijn zo geplaatst. En het topic loopt al even
quera schreef:Estera schreef:Eh, mensen, slaan valt onder mishandeling in Nederland. En verder lekker boeiend of het aanranding, mishandeling, intimidatie of bedreiging is geweest. Voor de slachtoffers was het in elk geval niet grappig getuige hun verhalen.
Als iemand mij een klap in m'n gezicht geeft en ik doe aangifte dan gaat de politie echt niks doen![]()
En aanranding is heel wat erger dan een klap vind ik.
rOcky_lofz schreef:gohya schreef:We kunnen nu wel blijven doordrammen over wat er mis is gegaan,maar wat is gebeurt kan je niet meer terug draaien.We kunnen Bedouin wél tips geven over de aanpak,hoe ze het wél moet doen daar.
Ik geloof in Bedouin! dat andere dat niet doen? prima,maar blijf daar niet over door drammen.
Bedouin wil graag goede suggestie's horen en het beter gaan doen.Degene die dat niet geloven,das ieders eigen mening,en kan altijd natuurlijk.
Wat doen jullie als je hier in Nederland door een vreemde man een massage krijgt aan geboden?Of als hij je even achtervolgt op de camping waar je bent? ga je dan aangifte doen? de politie lacht je uit hoor.
Ongewenste intimidatie,sexueel misbruik en aanranding is iets héél anders dan wat de man van Bedouin deed.
Hij liep de verkeerde kamer binnen,en dat deed hij dus echt wel express,tuurlijk,want het bestaat niet dat iemand perongeluk een andere kamer in loopt,dat gebeurt toch nooit?
De man van Bedouin is 'fout' geweest in vele ogen,maar dat is geweest in het verleden,we moeten nu naar de toekomst kijken van Bedouin.
Nee ik ben niet bang voor haar man of voor wat dan ook,en ik ben echt geen brutaaltje,maar ik geloof in deze mensen.Hun bedoelingen zijn goed,maar enkele zijn verkeerd uit gepakt in de ogen van anderen.
dus jij vind het allemaal maar mee vallen wat bokkers hier vertellen wat zij hebben meegemaakt ? het is allemaal aangedikt wat hun vertellen ?
dus jij vind het normaal wat die man deed ? het is normaal dat hij in zijn eigen huis, de verkeerde kamer binnenloopt ? in ondergoed of kleren aan of weet ik veel wat. het hoort niet!!
enkele verkeerd uitgepakt ??? ben zo even de naam kwijt, maar er is een bokker een jaar later terug gegaan, en heeft weer negatieve ervaring(en) meegemaakt, dat is toch niet normaal ??? Zeker niet als je weet wat er is gebeurd, had je het toen al kunnen veranderen / een draai aan geven, maar dat is niet gebeurt!
Wat je vind, is jou mening, maar ik vind dit niet normaal, en zeker niet overdreven, brood en water?? daar kan iemand toch niet op leven, met zo'n hitte, in een stal en ook nog eens werken!
Open je ogen eens!
quera schreef:Estera schreef:Eh, mensen, slaan valt onder mishandeling in Nederland. En verder lekker boeiend of het aanranding, mishandeling, intimidatie of bedreiging is geweest. Voor de slachtoffers was het in elk geval niet grappig getuige hun verhalen.
Als iemand mij een klap in m'n gezicht geeft en ik doe aangifte dan gaat de politie echt niks doen![]()
En aanranding is heel wat erger dan een klap vind ik.
Stral schreef:Vond ik ook, nu, niets geheims ook ofzo, haar boktnaam wordt vermeld op 1 van de eerste pagina's, door TS zelf, die persoon heeft zich wel degelijk zaterdag aangemeld met een welkomstberichtje en daarna niets meer gepost. Nu hoeft niet iedereen hele dagen op bokt te zitten (ahumps: ) maar ik vond het ook een beetje raar.
Weet ook niet of het om deze persoon gaat die iets veel 'erger' meegemaakt heeft, zoals al door een paar vermeld werd ofzo, of dat het om 1 van de meisjes gaat die met TS mee naar B geweest zijn nu en nu samen in Tunesie zitten, kan ook. Ik vond het nogal vaag!
Dat is trouwens geen oordeel ofzo, gewoon, ik vond het vaag.
rOcky_lofz schreef:gohya schreef:We kunnen nu wel blijven doordrammen over wat er mis is gegaan,maar wat is gebeurt kan je niet meer terug draaien.We kunnen Bedouin wél tips geven over de aanpak,hoe ze het wél moet doen daar.
dus jij vind het allemaal maar mee vallen wat bokkers hier vertellen wat zij hebben meegemaakt ? het is allemaal aangedikt wat hun vertellen ?
dus jij vind het normaal wat die man deed ? het is normaal dat hij in zijn eigen huis, de verkeerde kamer binnenloopt ? in ondergoed of kleren aan of weet ik veel wat. het hoort niet!!
enkele verkeerd uitgepakt ??? ben zo even de naam kwijt, maar er is een bokker een jaar later terug gegaan, en heeft weer negatieve ervaring(en) meegemaakt, dat is toch niet normaal ??? Zeker niet als je weet wat er is gebeurd, had je het toen al kunnen veranderen / een draai aan geven, maar dat is niet gebeurt!
Wat je vind, is jou mening, maar ik vind dit niet normaal, en zeker niet overdreven, brood en water?? daar kan iemand toch niet op leven, met zo'n hitte, in een stal en ook nog eens werken!
Open je ogen eens!
gohya schreef:@rOcky_lofz
Je hoort mij niet zeggen dat het allemaal normaal is,maar het echt heel erg vinden? Nee voor mij niet.
En ik blijf zeggen dat iemand wel degelijk per ongeluk een verkeerde kamer in kan lopen.
Nee het mag niet gebeuren,het is niet normaal,maar het kán gebeuren.