Heb nu geen zin om de foto's op laptop te zetten eigenlijk Heb nog geen foto's van mijn eigen tuig, miss vanavond. Heb een paar foto's gemaakt tijdens de castratie van 1 van de jaarlingen, de andere is helaas niet gecastreerd omdat de ballen niet waren ingedaald.
Nou nieuwprijs is 250 dollar maar denk dat het wel goedkoper is als wat je in NL betaald. Denk er wel over deze te verkopen, vind hem toch wat te groot
Ja had even snel een shankje gepakt die hier loslag maar het hoofdstel is wel echt extreem groot, deze merrie paste em eigenlijk niet, bit hing toch net te los in haar mond en hij zat op zijn kortst miss dat een ander bit zou helpen, maar vond dit wel een mooi bit
je kunt proberen er gaatjes bij in te doen ,mischien helpt dat dan kun je de shank of bit er wat joger in hangen elk hoofd van een paard is anders deze merrie heeft een fijn koppie.mijn quarter heeft weer iets grotere hoofd moest een showhalster toen bestellen in amerika was hier in nederland niet meer in zijn maat te verkrijgen,moest er wel lang op wachten gr sandy
Ja deze heeft wel een erg slank hoofdje, terwijl het wel echt een typische quarter is. Zipper past het hoofdstel gegarandeerd gezien die een groot hooft heeft Maar gaatjes bijprikken lijkt me geen optie, dan zit de gesp tegen de oordingen aan
o is moeilijk te zien zit op mijn telefoon op bokt vandaar is alles kleiner,dan is het zeker geen optie,hadden ze geen kleinere een maatj zoals hier in nederland heb je in gewone termen pony,cob,en paard maar daar spreken ze denk van full quarter,quarterhoofdstel.en in een jarige,twee jarige paarden quarter,full quarter met showhalsters wel jammer dat ie wat te groot is kun je hem niet ruilen voor een ander maat of zo gr
dit was maat horse, maar was wat verwarrend gezien ze geen quarter hadden dus ging er vanuit dat dit wel zou passen maar ruilen heeft geen zin, heb em online gekocht
Mooi paardje+hoofdstel Balen dat 'ie niet helemaal mooi past.
Kasmir
Geplaatst: 12-06-12 21:01
Ohh Renee!! Als je hem ooit verkoopt moet je mij even een PB'tje sturen. xD Vind hem schitterend En aangezien formaten Quarter altijd te klein vallen bij Karlijn Weet alleen zo gauw niet wat ik met een one-ear moet haha, voor in de kast voor later xD.
2-ear ook goed Probleem blijft dat er een shank bij hoort en ik Karlijn nog op een snaffle rijdt hihi. Maar goed ze gaat wel ooit op een shank als we wat verder zijn
Haha als je ooit met een shank gaat rijden is het altijd wel handig om achter de hand te hebben
Blanket
Geplaatst: 12-06-12 22:06
lifaya schreef:
Nou nieuwprijs is 250 dollar maar denk dat het wel goedkoper is als wat je in NL betaald. Denk er wel over deze te verkopen, vind hem toch wat te groot
$250??? Wat voor een merk is dat dan wel niet? Voor dat geld koop je ook een mooie Dale Chavez.