mijn vriend had een softshell jacket van LIDL gekocht (blauw, strepen/blokken) en een blauwe broek van de aldi! matcht precies haha!
nu ga ik nog opzoek naar een leuke broek.. heb nu een bruine dikke broek, een h&m zwarte broek (geen voering maar voor skieen was dat niet nodig want viel nooit haha ) en een falcon grijze jas
StuiterBall
Geplaatst: 21-11-11 22:44
gaaaaaf die teksten! Altijd super leuk om te lezen als je op de piste of in de kroeg rondwandelt, kan je beetje zien wie dr bij elkaar horen!
Kleding kun je ook makkelijk op marktplaats scoren, van de Lidl ofzo heb ik geen ervaring mee maar heb gehoord dat er bij de Scapino ook wel veel is. Ik heb iig mn outfit bij elkaar. Hij is zo mega-opvallend dat als ik van een berg afglijd ze me van boven met de traumaheli nog kunnen vinden!
DieL_Zor
Geplaatst: 21-11-11 22:47
Nog meer lichtgevende mensjes Haha show je outfit!
Oh voor foto van mn helmpje was het al een beetje te donker dus dat ging niet werken
Ja wij zijn samen saai, zijn we iets minder zielig
blacknorton
Geplaatst: 21-11-11 23:55
ik wil ook me van het weekend al weer rijk gerekend met een halve maand lekker naar de caravan in fieberbrunn (oostenrijk). ik dacht die baan word toch niks heb ik in eens toch een baan. dus nu is het afwachten op het contract en kijken of ik toch nog met kerst lekker die kant op kan (kan ook geen huisvesting voor die periode krijgen in gent dus... ) . ik weet me geen raad om kerst alleen in nederland te vieren en iedereen lekker op de piste en apres-skie...
oh die gele broek echt gaaf!!! ik heb een vel groen met wit set gekocht vorig jaar. zal is kijken of ik die ook geheel op de foto heb
Mitch_Beauty
Geplaatst: 22-11-11 00:02
astriidj schreef:
Ja wij zijn samen saai, zijn we iets minder zielig
Hihi inderdaad *high five*
Monster_tos
Geplaatst: 22-11-11 08:53
Ik ben de rechter, bruine outfit. Ik match absoluut niet met mijn bord ( paar pagina's terug te bewonderen )
Heb ook nog een felroze, maar daar pas ik niet meer in
Pytje
Geplaatst: 22-11-11 09:15
Dan show ik mijn outfit ook even heb nu ook een witte softshell met blauwe/roze ritsen. De voorkant van mn broek is roze, achterkant blauw en aan de zijkant een witte streep.