Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nnicolex schreef:Nicky84 schreef:Nou laatst zag ik die spaanse rijschool voor € 25 weggaanNu voor minstens 60 a 70
Maar ik heb hem daarna niet meer gezien. Heb hem toenstraks idd gezien, maar ik ga wel bieden als iedereen slaapt
![]()
haha dan ga ik ook bieden, gisteravond ging die voor 45 weg en nu voor 70.. pff is mij veel te hoog! Vannacht dan maar bieden!
Citaat:Ja dat vind ik ook te hoogHaha gaan we tegen elkaar op bieden
![]()
Volgens mij zijn ze wel zo slim om de leukere acties vanaf 7 a 8 uur sochtends te doen. Ik sta soms 5.30 op voor werk en dan wil ik even kijken, en ja hoor...kan nog een uur of 1 of 2 wachten..en dan zijn de bedragen alweer hoog. Ze doen het erom!
nnicolex schreef:Citaat:Ja dat vind ik ook te hoogHaha gaan we tegen elkaar op bieden
![]()
Volgens mij zijn ze wel zo slim om de leukere acties vanaf 7 a 8 uur sochtends te doen. Ik sta soms 5.30 op voor werk en dan wil ik even kijken, en ja hoor...kan nog een uur of 1 of 2 wachten..en dan zijn de bedragen alweer hoog. Ze doen het erom!
jaa echt hé! Gisteravond om 12 uur keek ik nog gingen ze alsnog wel voor 60 euries pff..
net is er 1 uitgegaan voor 100 euro.. dat is meer dan de waarde die het had haha, er zijn wel gekken hoor..
xMarloes schreef:hebben hier mensen evaring met een hotelbon winnen?
heb je dan geen gezeur met een hotel dat je zit met wanneer je wilt niet kan bij hun etc?
Nicky84 schreef:Ik heb toevallig een bon voor min 4-7 dagen in hotel naar keuze. Ik was stom en had de voorwaarden niet goed gelezen, het was dus exclusief ontbijt en avond eten. Voorwaarde was dat je daar wel gebruik van moet maken. pff stom, heb er 2 Euro voor betaald.
xMarloes schreef:Nicky84 schreef:Ik heb toevallig een bon voor min 4-7 dagen in hotel naar keuze. Ik was stom en had de voorwaarden niet goed gelezen, het was dus exclusief ontbijt en avond eten. Voorwaarde was dat je daar wel gebruik van moet maken. pff stom, heb er 2 Euro voor betaald.
is dat eten dan ook zo duur? want ik zat ook op die bonnen te kijken gistereen zag dat indd ook staan
Katja schreef:Op de site van hotelbon kun je de kosten zien maar vaak moet je een 3 gangen diner nemen en ben je zomaar €60 p.p. kwijt per nacht.
xMarloes schreef:Mm ja dan zijn 4-7 dagen daar eten wel duur....15 euro x2 is al 30 euro voor het ontbijt
avond eten is vaak ook wel 25 pp. dus 50. ben je per dag 80euro aan eten kwijt!?
even heel simpel gerekend
mmm dan ga ik miss mr niet op van die hotelbonnen bieden. Ik graag x weg, vind een vakantie huisje altijd wel lekker maar daar zit je weer met vaste datums
Jiwa schreef:Katja schreef:Op de site van hotelbon kun je de kosten zien maar vaak moet je een 3 gangen diner nemen en ben je zomaar €60 p.p. kwijt per nacht.
Ja, precies. Ik had er ook een, 2 tientjes, maar weet niet of ik hem nog wel ga gebruiken nu.. Dúúr!
Meiden, als hij ineens onwijs omhoog schiet kan het ook een bot zijn.
Die sites werken met bots die, als er niet genoeg geboden wordt, zelf gaan 'bieden' om hem om hoog te krijgen zodat mensen óf hoger bieden, of hij er niet uit gaat.