Karin schreef:Noukie schreef:Dat is ook wel de goden verzoeken he Karin!
Er komt weer zo'n mooie foto aan jongens..
Jajaja...
Nogmaals bedankt voor het verlenen van onderdak aan een gestrande reiziger!![]()
Bij mij is het dus hollen of stilstaan. Ik mis maar heel zelden een aansluiting, mijn vaste route gaat over het algemeen ook goed, de laatste keer dat ik een uur zonder bericht in een weiland stond is zeker 15 jaar geleden, maar als het fout gaat, dan gaat het ook écht fout en dan kan ik niet meer naar huis. Voor de tweede keer binnen een jaar dus nu.
Gisteravond om 23.15 ging op Utrecht CS de stekker eruit. Sein- en wisselstoring, helemaal niets reed meer. Handig als je denkt na je concert mooi op tijd te zijn voor je trein van 23.21 terug naar Deventer. Om half 12 ging het hele bord op blauw, schatting was dat het tot 1 uur zou gaan duren. Op dat tijdstip vond ik het te onzeker om die gok te nemen. Slaapplekje geregeld bij concertmaatje Noukieen dus vanmorgen vroeg maar terug deze kant op.
Inmiddels met een beetje vertraging in Zutphen aangekomen, maar wel rijdt alles weer. Ben achteraf wel benieuwd tot hoe lang het heeft geduurd, maar ik kan even niets vinden. Insiders hier?
jep, ik kwam iets voor kwart voor 12 's avonds het station binnen rennen om de trein naar rotterdam te halen, hoor ik iemand roepen, ja stop maar met rennen hoor er rijd niks.
Dus ik zo huh dat is een grapje zeker, maar toen zag ik het al. Maar uiteindelijk ging er nog een IC naar den haag, uitgestapt op gouda en zowaar ging er ook nog een stoptrein naar rdam dus al met al viel het heel erg mee