Nadir schreef:Janine, gewoon in een grote supermarkt gaan rondneuzen, daar hebben ze van alles! Ik denk dat je daar best broodbeleg kan vinden. Ze verkopen vaak ook brood met fetakaas of een soort pindakaas er in, dat smaakt ook erg goed.
In het hotel ben je wel goedkoper uit, maar dan heb je wel elke dag het zelfde. Nu kun je wel zelf een beetje afwisselen.
En wat is een grote supermarkt? In Frankrijk, België en Tsjechië kennen wij de Tesco en de Spar, maar wat is een winkel in Turkije? En hoe groot is groot??

. Daar in tegen vond ik de burcht wel weer erg mooi en bij de haven ook erg leuk. Met het centrum zelf niet zo. We zijn naar de hamam geweest, boot tochten gedaan, jeep safari naar het binnenland en naar de stuwdam geweest.
.
!! En de turkse mensen zijn echt zó veel leuker dan ik dacht. Er zaten er veel bij ons in het hotel. Maar heel open, warm en relaxed
. Echt prachtıg dıe gezıchten. Zaterdag ben ık jarıg en dan gaan we als het goed ıs naar de fılm en lekker op stap. Mısschıen ook nıet haha maar alles ıs nog een verassıng.
Werkte jaren geleden bij een mediteranees restaurant, waar we ook baklava kregen... Omg... Wat was dat lekker... Al drie jaar niet meer gehad
Dus moet echt weer eens weer wat hebben!