Ben benieuwd hoe je Santa Fe vindt! Om te zien vind ik dat het minste hotel. Wat kwaliteit betreft schijnt het ongeveer hetzelfde te zijn als Cheyenne.
Dat is, wat kamers betreft, in Cheyenne ook. Daar vond ik de aankleding en thematisering van het hele hotel wel heel leuk.
doom
Geplaatst: 18-11-09 15:12
Ach het maakt mij helemaal niet uit hoe het er uit ziet. Als ik er maar ergens kan slapen en douche en een lekker ontbijtje kan eten. Croissantje met jam en ik ben tevreden
De kamer in Cheyenne was om te zien niet echt geweldig, maar ik heb er heel lekker geslapen en ze hadden een lekkere douche met tenminste een beetje een goeie straal.
curly2day
Geplaatst: 18-11-09 21:15
@ Joanne nog precies 3 weken en 1 dag......haha Wij gaan met 9 man,ben nu al van alles aan het inslaan !!
Wij zaten afgelopen maart ook in Cheyenne en ik vond het prima,daarom nog een keer. We wilden eerst naar Santa Fe, maar toch maar voor Cheyenne gekozen omdat dat er in verhouding net iets gezelliger uit ziet.
Wij moeten om 6:30 op het station zijn, en om 6:43 ofzo komt onze trein richting Schiphol.
En volgens mij doet ie vanaf Schiphol naar Brussel Zuid zo'n 2,5 uur over. En van Brussel Zuid naar Disneyland, 3uur volgens mij. Zijn zeker zo'n 5,5 uur onderweg.
Thats_Me
Geplaatst: 22-11-09 23:25
Even een vraagje. Het lijkt mij erg leuk om naar Disney te gaan maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer qua aanbod etc.
We zijn met z'n tweetjes en willen volgend jaar 4 daagjes richting Disney waarvan 3 overnachtingen ( do - zo ).
We geven de voorkeur aan het reizen met de trein. Hotel op basis van logies en ontbijt en verder zo simpel/goedkoop mogelijk. Is toch alleen maar om te douchen/slapen meer niet.
Verder ook graag incl. entree voor 3?, 4? dagen. Wat zouden jullie aanraden qua dagen?
Natuurlijk moeten er wel pendelbussen rijden van het hotel naar Disney toe.
Maar waar kun je zoeken naar zo'n reis? Want ik zie vaak losse aanbiedingen met alleen hotel en dan moet je los nog de reis en disney regelen. Ik heb liever iets gezamelijks.
Wij hebben nu voor de 2e keer bij Oad geboekt. Hotel Santa Fe is het goedkomst, als je tenminste op het park wil slapen. Hotels buiten Disney hebben we niet naar gekeken,kan je daar dus ook niet bij helpen. Denk als je iets gezamelijks wil dat je dan beter in een hotel op het park kunt zitten.
Nog 2 weken en 4 dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het allergoedkoopste boek je via de DLP site zelf, maar dat is wel betalen met creditcard.
Ik was begin dit jaar €200 p.p. kwijt via OAD, voor 3 nachten in Santa Fe mét ontbijt, en 4 dagen toegang tot beide parken en wij zijn dan met eigen vervoer gegaan.
Wij gaan volgende week Donderdag tot Volgende week Zondag. Met z'n 3'en naar Disney dus, met de trein en overnachten in Santa Fe. En wij zijn ongeveer 600 euro kwijt p.p.
doom
Geplaatst: 23-11-09 10:34
Siggislief schreef:
Wij gaan volgende week Donderdag tot Volgende week Zondag. Met z'n 3'en naar Disney dus, met de trein en overnachten in Santa Fe. En wij zijn ongeveer 600 euro kwijt p.p.
oef, wat een geld!! vooral die trein tikt zeker flink aan ?