Broek tot over je kniën is prima hoor..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ntlie_ schreef:Waar ergens is dat dan bonney4evver?
Zo'n mooi strand als op jouw foto heb ik daar niet gezien / kunnen vinden...

. Gelukkig staat er ook een trip naar Mexico in Augustus geplant

Al denk ik dat als ik terug ga, ik weer naar Sharm ga en ik weet niet of dat eiland dan te bereiken is vanaf daar? 
. Maar het is wel mooi met dat blauwe water en de zonnedakjes van palmbladeren
.
. Met dat slecht weer ook de laatste dagen... Maar ach nog maar een paar weekjes
.
, zijn uiteindelijk 11 uur 's avonds gaan vliegen.... quincy123 schreef:En je moet goed tegen de mannen kunnen die je bijna dwingen om wat te kopen.

)
) lekker naar Ras Mohammed.
) heerlijk eten en relaxen. En onderweg snorkel je nog 2 of 3 keer.
)

. Vorig jaar zwommen ze zelfs een keer voor ons hotel! Je moet geluk hebben en een beetje als eerste groep bij het goede rif zijn en dan heb je aardig wat kans ze tegen te komen. Tijdens de lunch op de boot kwamen ze ineens ook nog voorbij
. Dus ze zijn er zeker
. Tamadine schreef:Hoi allemaal,
Nou wij willen ook heel erg graag een keer naar Egypte op vakantie, alleen zijn wij gebonden aan de bouwvaak de meeste keren.
Maar nu even een vraag dus. Is het wel uit te houden daar in de zomer vakantie? Hoe warm is het daar dan? Sorry als het al ergens staat aangegeven in dit topic.
Gr Mara
. Vriendin van me gaat altijd in juli en die heeft nergens last van
. Maar het is inderdaad wel erg warm
. Aranel schreef:Trouwens, in Hurgharda (ofzo) kon je niet met dolfijnen zwemmen toch? Bij een klein excursiebureautje in Egypte zeggen ze namelijk dat ze bij het snorkelen daar, 8 vd 10 keer dolfijnen tegenkomen.. maar ik meende hier verschillende keren gelezen te hebben dat het daar juist niet kan?
. Die was al bij de dolfijnen
. Als ik ooit nog een boottocht ga doen boek ik ook gewoon bij hem, dan heb je geen problemen met opgehaald worden met een busje want Arabella heeft gewoon zijn eigen haven waar de boot in ligt. Dat is toch wel ideaal! En de boot zit ook nooit vol dus je kan ook lekker liggen enz... Tamadine schreef:Hoi allemaal,
Nou wij willen ook heel erg graag een keer naar Egypte op vakantie, alleen zijn wij gebonden aan de bouwvaak de meeste keren.
Maar nu even een vraag dus. Is het wel uit te houden daar in de zomer vakantie? Hoe warm is het daar dan? Sorry als het al ergens staat aangegeven in dit topic.
Gr Mara

evdpanne schreef:Wij kwamen de man die ons excursies verkocht op het strand tegen met zijn boot. Die was al bij de dolfijnen
. Als ik ooit nog een boottocht ga doen boek ik ook gewoon bij hem, dan heb je geen problemen met opgehaald worden met een busje want Arabella heeft gewoon zijn eigen haven waar de boot in ligt. Dat is toch wel ideaal! En de boot zit ook nooit vol dus je kan ook lekker liggen enz...
. 
Tamadine schreef:Hoi allemaal,
Gr Mara