Hebben jullie nog tips voor een goedkope huurauto?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Is iemand hier al in Alaska geweest? Ik droom er al jaren van en mijn vriend en ik hebben besloten om het waarschijnlijk volgend jaar (mei/juni) te doen zodat we nog flink kunnen sparen, want Alaska is natuurlijk duur. Maar ben erg benieuwd of iemand hier ervaringen heeft!
purny schreef:[ [url=m/qJ6cd4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog interesse in Adele? Ik sla even over denk ik![]()
Ben ook van plan om naar de NY Mets te gaan denk ik, de prijzen vallen mee
Druif_01 schreef:Wij overwegen om in juni een stedentrip naar New York te doen. De ticketprijzen vallen mee, maar wat zijn nou goede tips voor hotel/appartement?
Cowboy55 schreef:purny schreef:[ [url=m/qJ6cd4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog interesse in Adele? Ik sla even over denk ik![]()
Ben ook van plan om naar de NY Mets te gaan denk ik, de prijzen vallen mee
Dat is een hoop geld om het kruin en de achterkant van Adele te zien: section 214 is hoog in het stadion en (bijna) achter het podium.....
Nessie schreef:Wij zelf zaten zeer goedkoop in het YMCA in Harlem, eigen kamer (krap maar schoon) en meerdere (schone!) gedeelde badkamers. Het uitzicht was prachtig over Harlem naar de skyline. Met een metrokaart kwam je gemakkelijk overal. De wijk zelf was ook echt prima, mensen waarschuwden dat het niet de beste wijk was, maar het was zowel overdag als in de avond goed te doen, hadden totaal geen onveilig gevoel.