USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:24

Wij hebben gisterenavond onze tickets geboekt, voor 300 euro een retourtje naar Boston. :D En dat midden in de zomervakantie, ben er echt blij mee.

Hebben jullie nog tips voor een goedkope huurauto?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:54

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:27

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 01:26

Reisorganisatie kilroy heb ik ook al paar keer gebruikt geven ook mooie prijzen! Werken met alamo en hertz!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:24

Is iemand hier al in Alaska geweest? Ik droom er al jaren van en mijn vriend en ik hebben besloten om het waarschijnlijk volgend jaar (mei/juni) te doen zodat we nog flink kunnen sparen, want Alaska is natuurlijk duur. Maar ben erg benieuwd of iemand hier ervaringen heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:26

Bedankt voor jullie tips! Ik zal van de week even gaan speuren of we iets fijns kunnen boeken!

Yasmine: Wauw Alaska, dat lijkt me echt zo verschrikkelijk gaaf! Ik heb geen tips voor je, maar ik lees graag mee aangezien die ook nog op het lijstje staat.

Ons rondje zal worden Boston, Rochester, Toronto, Pittsburgh, Washington, Baltimore, Philadelphia, New York en weer terug vanuit Boston. Gisteren heb ik kaartjes gescoord voor de honkbalwedstrijd New York Yankees tegen de New York Mets welke spelen op mijn verjaardag. :) Ik besef het nog niet helemaal dat we weer naar de states gaan. :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:34

Pittsburgh is gaaf!
Zit een Kilwins :D hebben ze zulk lekker ijs!

Tof dat jullie naar een honkbal wedstrijd gaan :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:35

Yasmine schreef:
Is iemand hier al in Alaska geweest? Ik droom er al jaren van en mijn vriend en ik hebben besloten om het waarschijnlijk volgend jaar (mei/juni) te doen zodat we nog flink kunnen sparen, want Alaska is natuurlijk duur. Maar ben erg benieuwd of iemand hier ervaringen heeft!

Mijn man :) een aantal jaar geleden. Heb je specifieke dingen die je wilt weten? Dan kan ik het hem wel vragen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:35

Om heel eerlijk te zijn staan er volgens mij 5 honkbalwedstrijden op het programma. :D

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:10

Gaaf om bij een honkbalwedstrijd aanwezig te zijn.
Voor de honkbalwedstrijd New York Yankees tegen de New York Mets op je verjaardag.
Ik ben jalours.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 14:51

Afbeelding

Iemand nog interesse in Adele? Ik sla even over denk ik :+
Ben ook van plan om naar de NY Mets te gaan denk ik, de prijzen vallen mee

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 08:13

Wij overwegen om in juni een stedentrip naar New York te doen. De ticketprijzen vallen mee, maar wat zijn nou goede tips voor hotel/appartement?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:19

purny schreef:
[ [url=m/qJ6cd4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is een hoop geld om het kruin en de achterkant van Adele te zien: section 214 is hoog in het stadion en (bijna) achter het podium.....
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 29-02-16 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:21

Druif_01 schreef:
Wij overwegen om in juni een stedentrip naar New York te doen. De ticketprijzen vallen mee, maar wat zijn nou goede tips voor hotel/appartement?

Ik zat in the Manhattan. Super goede locatie. Makkelijk bereikbaar met metro, veel te zien op wandelafstand.
Qua kamers is het oke. Niet erg veel, maar meer als een bed en een douche heb je niet nodig.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:29

Cowboy55 schreef:
purny schreef:
[ [url=m/qJ6cd4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is een hoop geld om het kruin en de achterkant van Adele te zien: section 214 is hoog in het stadion en (bijna) achter het podium.....

Dat ze die prijzen durven te vragen. Kaartjes voor de mets vielen mee vond ik. Begon bij 15 dollar

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:36

Ik denk niet dat dat een officiële ticketsite is, hoor. Volgens mij meer zo'n louche website die kaartjes doorverkoopt aan woekerprijzen. De concerten van Adele zijn al maandenlang uitverkocht. Er zijn evengoed Nederlandse websites die kaartjes van Adele aan die woekerprijzen doorverkopen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:38

De site werd vermeld op een nieuwsbrief van new york.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:04

Druif_01 schreef:

Met de zoekfunctie kom je veel tips tegen in dit topic maar als je hotel wilt adviseer ik hudson hotel! (Met dakterras!)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:24

Wij zelf zaten zeer goedkoop in het YMCA in Harlem, eigen kamer (krap maar schoon) en meerdere (schone!) gedeelde badkamers. Het uitzicht was prachtig over Harlem naar de skyline. Met een metrokaart kwam je gemakkelijk overal. De wijk zelf was ook echt prima, mensen waarschuwden dat het niet de beste wijk was, maar het was zowel overdag als in de avond goed te doen, hadden totaal geen onveilig gevoel.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:34

Wij zaten in het Skyline hotel in Hells Kitchen :) prima hotel, een paar blokken van Times Square.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:40

purny schreef:
Dat ze die prijzen durven te vragen. Kaartjes voor de mets vielen mee vond ik. Begon bij 15 dollar

Maar die kaartjes van $15 zijn alleen voor Bleacher Creatures........

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:41

Nessie schreef:
Wij zelf zaten zeer goedkoop in het YMCA in Harlem, eigen kamer (krap maar schoon) en meerdere (schone!) gedeelde badkamers. Het uitzicht was prachtig over Harlem naar de skyline. Met een metrokaart kwam je gemakkelijk overal. De wijk zelf was ook echt prima, mensen waarschuwden dat het niet de beste wijk was, maar het was zowel overdag als in de avond goed te doen, hadden totaal geen onveilig gevoel.

Helemaal mee eens, ook ik zat in Harlem, vrouw alleen :P En heb me echt gewoon veilig gevoeld, en geen problemen gehad ook. Ik zat in Mont Morris Guest House, heel netjes onderhouden, super mooie kamers! En vooral, spotgoedkoop. Vlak naast de metrostop dus echt fijn gelegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:45

Wij hebben nu een hotel in Queens geboekt, ook echt spotgoedkoop en goede verbinding naar bezienswaardigheden.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 13:13

Wij zaten in het Wellington, vlakbij Times Square.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:03

Cowboy55 schreef:
purny schreef:

Maar die kaartjes van $15 zijn alleen voor Bleacher Creatures........

En dat is?