USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:58

Angela_ schreef:
Ben ik echt heel erg als ik nu al bezig ben met mijn reis in 2017? :D

Ja. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:00

Cowboy55 schreef:
Angela_ schreef:
Ben ik echt heel erg als ik nu al bezig ben met mijn reis in 2017? :D

Oh. -O-

:+

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:03

Nee hoor. Ik denk dat sommige accommodaties zelfs al volzitten rond Yellowstone. Volgend jaar is daar nl. totale zonsverduistering in augustus en heel veel mensen hebben daarvoor accommodatie al vastgelegd.

Berdien, leuk weer als het jullie goed bevalt :j

Ik ben aan het aftellen. De vliegtuigstoelen heb ik al vastgelegd en we mogen alweer bijna naar Florida *\o/* *\o/*

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:15

Gelukkig was mijn plan in juni/juli te gaan. Yellowstone staat wel op de route :) Het wordt dit keer een heuse roadtrip vanuit Texas, richting Colorado,naar Yellowstone. Waarschijnlijk vliegen we terug via San Francisco (met een binnenlandse vlucht denk ik) om daar mee te kunnen doen met marathon. :) Sinds ons bezoek in 2014 verliefd geworden op die stad en die race is echt een droom van me.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:20

Angela_ schreef:
Cowboy55 schreef:

Oh. -O-

:+

Ik heb het zelf ook een keer gedaan hoor: 18 maanden vooruit een huis in Florida gehuurd. Ik wilde per se DAT huis. Niet het huis een dorp of straat verder en zelfs niet het buurhuis, maar DAT huis. Dan krijg je dat soort dingen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:25

Wij zijn nu vooral nog bezig met de exacte route bepalen en mogelijke stops onderweg. Willen we een camper, of gaan we weer voor een auto met motels/hotels? Op welke luchthaven vliegen we, etc. Het staat echt nog in de beginfase.

Ik heb wel echt zin om weer een ander deel te gaan ontdekken. Wellicht haal ik zo mijn bucketlistdoel van 50 staten bezoeken voor mijn 50e verjaardag wel :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:01

Angela_ schreef:
Gelukkig was mijn plan in juni/juli te gaan. Yellowstone staat wel op de route :) Het wordt dit keer een heuse roadtrip vanuit Texas, richting Colorado,naar Yellowstone. Waarschijnlijk vliegen we terug via San Francisco (met een binnenlandse vlucht denk ik) om daar mee te kunnen doen met marathon. :) Sinds ons bezoek in 2014 verliefd geworden op die stad en die race is echt een droom van me.

Oh, leuk! Ga in Texas zeker naar San Antonio, dat is echt een fantastisch leuk stadje. Eten aan de Riverwalk en een boat tour langs de Riverwalk doen zijn grote aanraders!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:27

Oef, jullie gaan hard!

Natuurlijk is 2017 niet vreemd, ha, hoe langer de voorpret hoe leuker!

Yellowstone is zo gaaf, maar ja, er zijn zoveel meer dingen die geweldig zijn, gewoon vaak gaan. Ik vond San Antonio inderdaad ook erg leuk.

Wij tellen ook af, nog ruim zes weken!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:55

San Antonio is inderdaad super leuk!

Nog vijf dagen :):)
Deze week is het lekker warm in Florida maar komende week koelt het weer wat af. Nou maakt me dat niet zo heel erg veel uit als het maar lekker weer is en dat wordt het als het goed is wel.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:41

En dan kom ik met mijn ' 10 dagen van te voren een vlucht regelen'

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 21:54

Ben maar een klein beetje jaloers op al jullie plannen hoor :+

Goede reis alvast Katja en veel plezier!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:27

klinkt echt allemaal geweldig!

ik ga 21 april het zonnige orlando opzoeken en blijf daar tot de 26e dan reis ik weer terug. Die dagen ga ik audities doen voor een drum corps :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:11

mariekeoo schreef:
klinkt echt allemaal geweldig!

ik ga 21 april het zonnige orlando opzoeken en blijf daar tot de 26e dan reis ik weer terug. Die dagen ga ik audities doen voor een drum corps :D

Voor een college of zo?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:12

nee om daar aan de world (niveau) mee te mogen doen dan moet je audities doen om daar bij een bepaalde groep te mogen komen. de eerste rondes mag met een video omdat ik in het buitenland woon. maar de beslissende ronde moet je naar amerika om aan te tonen wat je kan

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 17:08

mariekeoo schreef:
nee om daar aan de world (niveau) mee te mogen doen dan moet je audities doen om daar bij een bepaalde groep te mogen komen. de eerste rondes mag met een video omdat ik in het buitenland woon. maar de beslissende ronde moet je naar amerika om aan te tonen wat je kan

COOL! +:)+ Good luck!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:33

dankjewel :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:55

Change of plans! Mijn mams vond het idee om 14 dagen alleen maar in steden te struinen toch niet zo geslaagd. Dus die is op onderzoek uit gegaan, en nou gaan we waarschijnlijk deze reis maken:
https://www.amerikaplus.nl/groepsrondre ... #PROGRAMMA

Súpertof! Hele andere hoek dan gepland, maar minstens net zo leuk :D

Heeft iemand hier ervaringen met Amerika Plus? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:57

Is dat niet een enorm hoog tempo? :o Heb er niet heel veel verstand van hoor, maar vind van Boston naar Niagara Falls in 1 keer en dan 's avonds nog een programma toch wel een behoorlijke kluif..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:05

Oh, maar dat zijn we wel gewend :) Reis die we eerder wilden doen had een nog veel hoger tempo. We gaan om te ontdekken en dingen te zien, niet om uit te rusten :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:12

Dat is niet te doen. Hou wel van tempo in een reis maar dit is echt te gek.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:14

In welke periode wil je gaan?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:14

Je rijdt het niet zelf he, dat is nog wel even een verschil :)

September, andere periode krijg ik niet rond met mijn werk.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:56

Ik zou het zelf nooit doen, maar als je van racen houdt ...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:00

Tja, de rondreis door het westen had ook een hoger tempo dan de meesten hier aanhouden. Ik heb nou eenmaal niet onbeperkt de tijd (of onbeperkt vakantiedagen :D ).

Een hoog tempo zijn we gewend en accepteren we. Het ging mij meer om eventuele ervaringen met AmerikaPlus, aangezien onze vorige reizen met Fox waren.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:05

Ik zou het nooit doen maar ik heb geen idee van het tempo van je vorige reizen, daar werd je wel gelukkig van.
Dat je weinig vakantie kunt opnemen vind ik niet echt een argument. Je kunt er ook voor kiezen om in die tijd alleen Florida te doen en daar iets meer van te zien.
Of weertechnisch is alleen het noordoosten ook wel een idee.

Koffer is zo goed als ingepakt. Was ook snel klaar want de helft is voorzien van nespresso cups. Geeft weer ruimte voor aankopen die mee terug kunnen.
Morgen vertrekken we om 5.50 naar Schiphol en dan morgenmiddag hopelijk een lekker zonnetje op ons lijf.