Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_M schreef:Ik zou ook KLM/delta boeken omdat het rechtstreeks kan. Prima maatschappijen, delta vind ik persoonlijk economy class iets beter. Business zou ik dan weer met KLM vliegen omdat die nou toch best veel vliegtuigen aangepast hebben. Comfort class is ook al fijn.
Als je kosten wilt besparen kan je ook kijken vanuit Düsseldorf met air berlin Weet niet of ze rechtstreeks gaan. En anders british airways met overstap op Londen.
United raad ik af, heb je overstap in Amerika en is niet zo goed gewaardeerd.
Keet schreef:Stephanie_M schreef:Ik zou ook KLM/delta boeken omdat het rechtstreeks kan. Prima maatschappijen, delta vind ik persoonlijk economy class iets beter. Business zou ik dan weer met KLM vliegen omdat die nou toch best veel vliegtuigen aangepast hebben. Comfort class is ook al fijn.
Als je kosten wilt besparen kan je ook kijken vanuit Düsseldorf met air berlin Weet niet of ze rechtstreeks gaan. En anders british airways met overstap op Londen.
United raad ik af, heb je overstap in Amerika en is niet zo goed gewaardeerd.
Wij hadden met KLM/Delta ook een overstap in AmerikaLigt er net aan waar je heen wilt natuurlijk
Keet schreef:Keet schreef:Zou de rit van New Orleans naar Orlando nog leuke locaties onderweg hebben?