Adelaide71 schreef:Berdien schreef:Ik lees al een tijdje mee. Vind het een mooi avontuur, maar vind deze reactie naar je vader niet heel fair. Ja, hij is onverstandig geweest maar je hebt zelf gekozen voor een woning zo ver weg en waar zo veel aan moet gebeuren, met minimale hulp van buiten. Constant op en neer moeten, je vader die ook voor van alles ingezet wordt.
Als ik het zo lees is het vooral een grote klaagzang, maar hier heb je toch echt zelf voor gekozen.. Wees blij dat je stokoude vader je nog zo kan en wil helpen. Kun je het afschuiven op zijn eigenwijsheid, maar jíj kiest voor een dergelijk huis, de hoeveelheid werk en dat jullie bijna alles zelf moeten doen. Tel daarbij op dat er steeds een tijdsdruk op zit blijkbaar, en dan wordt de kans op ongelukken (bij wie dan ook) wel heel groot.
Heel veel beterschap voor je vader gewenst, hopelijk kan de chirurg zijn hand weer netjes in elkaar zetten.
Stille meelezer hier: ik werd ook best verdrietig van jouw reactie Karuna. Stomme ongelukken zitten in kleine hoekjes als je vermoeid bent. Zoals ik het lees in jouw verhalen staat jouw vader altijd klaar voor je ondanks zijn hoge leeftijd. Zou daar heel dankbaar voor zijn, dat dat nog mogelijk is, want dat is niet vanzelfsprekend. Hoop dat ze hem goed kunnen helpen en hij een voorspoedig herstel mag hebben!
Sterkte daar!
Dit dus. Ik word ook verdrietig van het hoge IK gehalte van je posts Karuna.
Tel je zegeningen. Jouw vader heeft in een week meer voor jouw gedaan als het gaat om fysiek voor je werken en te helpen, als mijn lieve vader in zijn hele leven voor mij.
Sterkte!