Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirleyp schreef:Ashleytjuhh schreef:ik ga zo morgen toch eens op de chat vragen waarom voor dezelfde wedstrijd iemand met C kaarten lager zit dan ik met mijn B kaarten
Ik heb B kaarten en rij 16, of doelde je niet op mijn post? Ik zit op tribune C.
shirleyp schreef:Ooh gelukkig, ik was bang dat ik niet duidelijk was geweest![]()
Dat is inderdaad wel gek. Kunnen aanbieders de prijs zelf verlagen in de resale? Misschien ligt het daaraan?
Bertje16 schreef:shirleyp schreef:Ooh gelukkig, ik was bang dat ik niet duidelijk was geweest![]()
Dat is inderdaad wel gek. Kunnen aanbieders de prijs zelf verlagen in de resale? Misschien ligt het daaraan?
mag ik eens vragen waar resale kaarten te vinden zijn? Is dat ook via de gewone site of is daar een speciale site voor?
yvonnepuntnl schreef:Waar kan ik de plattegrond vinden van de arena?
Voor de kur op muziek zitten Block A22 rij 24 en voor de Teamwedstrijd Block25 C rij 31
Ashleytjuhh schreef:De bovenste( waar 2-2-3 om heen staat) is het B vak en er tegen over uiteraard het C van
[ [url=m/UQPne7.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Ik heb nog atletiek kaarten voor de 100m finale op de resale site staan, ik baal wel dat je het niet voor goedkoper kunt aanbieden. Ik krijg er liever minder voor dan dat ik ze niet verkocht krijg
Ashleytjuhh schreef:moonsparkle schreef:Het is vast wel populair maar het is ook een stadion waar 77.000 man in kunnen wat er ook wel heel veel zijn
Ik kwam net een groep tegen waarin kaarten aangeboden en gevraagd werden. Misschien is dat iets.
Ik krijg zojuist bericht dat mijn kaartjes al verkocht zijn