Fransen gaan misschien snel op de barricades staan roepen maar ik vind ze heel braaf tov Belgen die misschien niet luid roepen maar stilletjes alle wetten aan hun laars lappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Zal ik eens laten zien waarom wij niet zo snel schrikken van een verouderde badkamer of keuken? Zo ziet het eruit in ons huidige huurhuis:
[ [url=m/13iZ2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cndHug.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan denk je dat het gezien hebt.
Maar dan komt de badkamer.
Haal even diep adem...
En kijk:
[ [url=m/dI9YUc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snappie
Tinka schreef:Wij hadden helemaal geen keuken in onze Franse huis. En de badkamer was geel van kleur en alle leidingen waren geknapt door de vorst.
Er zaten bijvoorbeeld ook ouderwetse stoppen her en der die knetterden en vonkten.
Prairy schreef:Tinka schreef:Wij hadden helemaal geen keuken in onze Franse huis. En de badkamer was geel van kleur en alle leidingen waren geknapt door de vorst.
Er zaten bijvoorbeeld ook ouderwetse stoppen her en der die knetterden en vonkten.
Ook gezellig, vooral op oudejaarsavond, hoef je geen vuurwerk te kopen...
Pandora2 schreef:Thioro schreef:Gas vervangen door electrisch. Goed zot zeg ik.
![]()
Nergens wil ik gas. Niet in de keuken, niet om te verwarmen, niet voor een bbq,... gewoon nergens![]()
Gelukkig in 2019 nog een nieuwe mazoutketel laten zetten want die zijn nu ook niet meer te krijgen hier