Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Joolien! Ik heb ski's staan welke ik niet meer gebruik omdat ik overgestapt ben naar het snowboard. Ben zelf 1.78 dus die van mij moeten passen. Dit zijn de ski's:
http://www.skitrucks.com/womens-girls-a ... MPAnFvlqvI
Ze mogen weg voor een leuk prijsje
Verder, mijn reden van inbreken... Wij gaan al jaren, 18 jaar, naar het zelfde gebied, heerlijk om er weer te zijn. Maar, dit jaar hebben ze de skipas verdubbelt!!!! 300E wat wij echt absurd vinden aangezien er 'maar' 60km aan piste is.
Volgend jaar willen we daarom naar wat andere gebieden kijken. Heel lang geleden toen ik nog een kleine ukkepuk was zijn we nog in Meribel en Courchevel geweest. Deze gebieden spreken ons dan ook erg aan.
Wij zijn allemaal gevorderde wintersporters en zoeken eigenlijk een lekker gemoedelijk stadje/dorp. Iemand ideeen voor ons?
Leprycorn schreef:Lucifertje, waar kom je nu al zo lang? Dan hebben we een idee wat je gewend bent!
Joolien schreef:Ik zit toch te denken om 2e hands skies te kopen, er staan ook behoorlijk wat op mp. Maar ik heb dus geen idee wat voor skies ik moet hebben. Ik weet dat ik naar de bindingen moet kijken of die nog goed zijn en of de onderkant netjes is. Ik ben zelf een gevorderde skiër, hou vooral van snelheid, niet een onwijze carver en ben 1.75 mtr lang. Wie geeft mij advies?