Welke accommodatie zat je?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Weet zelf ook hoe Turquoise eruit ziet en waar het is, gaat me er meer om hoe mensen het kwalitatief vinden.. nouja het zal vast wel goed wezen
Ik vind het gebied rondom Fethiye, sowieso Muğla erg mooi maar moet er niet aan denken dat ik daar met paard en al heen verhuis.... nooit meer de mooie bosritten zoals in Nederland en goede stallen zijn nauwelijks te vinden.... Het is sowieso heel apart daar, als je een uurtje in de auto zit richting Antalya kom je echt in een gebied met heel veel stenen en rotsen en bijna geen bomen. Dat is dan echt weer totaal anders dan Fethiye.
Ilja_1997 schreef:Weet iemand of het vliegveld in Istanbul (Atatürk) een beetje overzichtelijk is? Moet voor het eerst overstappen en ook nog eens midden in de nacht...
ikkuh15 schreef:Ilja_1997 schreef:Weet iemand of het vliegveld in Istanbul (Atatürk) een beetje overzichtelijk is? Moet voor het eerst overstappen en ook nog eens midden in de nacht...
Atatürk is heel overzichtelijk. Wel groot maar alles is goed te vinden. Stelt niets voor. Gewoon de bordjes volgen en genieten van al de nationaliteiten die daar rondlopen

stond een last minute op het internet van corendon voor een prikkie naar grand zaman beach in Alanya. Het is al echt lekker weer.