Slechte ervaring Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:20

stef schreef:
Zeg kom op, het lijkt wel een heksenjacht tegen bedouin te worden

Ga ik in mee.
Nu valt het wel mee, maar een eindje terug zag je om de haverklap "graag opheldering hierover" en dan ging het over het huwelijk (de privézaken daarvan) van Bedouin (Wenda)
En als ze (imo op een prima toon) een keer iets zegt over wat haar zorgen maakt in het geval van TS is ze direct vals.

Wenda: ik heb er respect voor hoe je hier (op het allereerste begin na) blijft reageren. Menigeen was weggebleven. Meid, ik hoop echt dat jouw bedrijf een heel mooi iets gaat worden als alles de wereld uit is!
Laatst bijgewerkt door Butterfly op 06-08-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:23

KirstenVosje schreef:
Uit de onderstaande quote maak ik op dat bedouin open staat voor tips, welke ze denk ik wel kan gebruiken als ik dit topic doorlees. Ik denk dat wij een stuk betere tips kunnen geven wanneer bedouin even wat foto's enzo laat zien. :j
Ik denk dat bedouin wel wat hulp kan gebruiken van bokt. :)

Ik denk dat het al dan niet schoonmaken van een fornuis of badkamer het kleinste probleem is. ;) Volgens mij heeft niemand foto's nodig om te kunnen adviseren hoe dat op te lossen. :+

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:38

We kunnen nu wel blijven doordrammen over wat er mis is gegaan,maar wat is gebeurt kan je niet meer terug draaien.We kunnen Bedouin wél tips geven over de aanpak,hoe ze het wél moet doen daar.

Ik ben het ook met 'Stef' eens,dat het op een heksenjacht begint te lijken.
Ik geloof in Bedouin! dat andere dat niet doen? prima,maar blijf daar niet over door drammen.
Bedouin wil graag goede suggestie's horen en het beter gaan doen.Degene die dat niet geloven,das ieders eigen mening,en kan altijd natuurlijk.

Wat doen jullie als je hier in Nederland door een vreemde man een massage krijgt aan geboden?Of als hij je even achtervolgt op de camping waar je bent? ga je dan aangifte doen? de politie lacht je uit hoor.
Ongewenste intimidatie,sexueel misbruik en aanranding is iets héél anders dan wat de man van Bedouin deed.
Hij liep de verkeerde kamer binnen,en dat deed hij dus echt wel express,tuurlijk,want het bestaat niet dat iemand perongeluk een andere kamer in loopt,dat gebeurt toch nooit?
Spugen tegen de grond? is niet netjes maar daar is het miss. heel normaal?
Ik vind dat het allemaal heel erg overdreven word.

De man van Bedouin is 'fout' geweest in vele ogen,maar dat is geweest in het verleden,we moeten nu naar de toekomst kijken van Bedouin.

Als ik kon zou ik morgen op het vliegtuig stappen en naar Bedouin vliegen.
Nee ik ben niet bang voor haar man of voor wat dan ook,en ik ben echt geen brutaaltje,maar ik geloof in deze mensen.Hun bedoelingen zijn goed,maar enkele zijn verkeerd uit gepakt in de ogen van anderen.
Laatst bijgewerkt door gohya op 06-08-12 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Stral

Re: WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:40

Een man die een vrouw in haar gezicht een klap geeft vind ik toch vrij intimiderend eerlijk gezegd...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:43

Stral schreef:
Een man die een vrouw in haar gezicht een klap geeft vind ik toch vrij intimiderend eerlijk gezegd...

Ik was er niet bij,miss. was het niet echt een klap [zoals wij die kennen] maar een soort van veeg?
Kan me niet voorstellen dat die man een echte klap geeft in het gezicht van een westerse vrouw/meisje.

furious

Roepen van achter de computer dan het misschien toch allemaal wel mee valt. Is het tegenovergesteld van de "heksenjacht".
Voor TS en andere (misschien) net zo vervelende te lezen.

Mareng

Stral schreef:

Alles wat haar man heeft gedaan valt onder ongewenste intimidatie/aanranding!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:46

Als haar man dit heeft gedaan dan is dat heel erg spijtig. Maar ik denk dat dit wel kan veranderen. Misschien met hulp van bokkers :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:47

Maar wat wil je dan? dat haar bedrijf ten gronde gaat? of dat ze een 2de kans krijgt?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:51

Bedouin is toch aan niemand op Bokt een verklaring schuldig?
Het is al wat, dat ze hier reageert en haar kant van het verhaal vertelt.
Met degenen met wie zij persoonlijk te maken heeft gehad, is het anders.
Maar voor de rest, vind ik niet dat het van Bokt afhangt, hoe zij haar zaakjes moet regelen.

Het is nu wel duidelijk wat er gebeurd is, iedereen heeft z'n verhaal gedaan.
En verder is het aan Bedouin zelf hoe zij nu verder gaat.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:51

gohya schreef:
Maar wat wil je dan? dat haar bedrijf ten gronde gaat? of dat ze een 2de kans krijgt?

Nee, maar jij doet ook uitspraken over zaken waar je niet bij was. Of het overdreven was, nee wij kunnen dat niet weten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:55

furious schreef:
gohya schreef:

Nee, maar jij doet ook uitspraken over zaken waar je niet bij was. Of het overdreven was, nee wij kunnen dat niet weten.

De een vertelt hoe ernstig het was,de ander vertelt hoe minder erg het was.Dan neem ik de midden weg,en valt het wel mee met de ernst ervan.Ook al was ik er niet bij.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:56

Ben het met mika eens, en vind het ook best raar dat dit topic open blijft, terwijl andere topics gesloten worden, als er wat verkeerds word gezegt, daarbij ben ik van mening dat bedouin helemaal geen verklaring verschuldig is en was aan heel bokt. en ik dat al heel knap vind. Maar waarom 3a4 dagen er over door gaan hoe ver wil je iemand de grond in trappen, geloof me ik weet zeker dat bedouin zich echt niet happy voelt en zeker niet op bokt nu. en snap ook werkelijk niet dat mods dit topic open houden. zoals stef( volgens mij was stef het) al zei, het lijkt wel een heksenjacht, Ik heb echt medelijden nu met bedouin. En op deze manier word zij echt verre van geholpen!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:57

Maar er worden individuele verhalen verteld. Daar is toch geen middenweg in? (niet iemand die een tegen verhaal heeft uit eerste hand)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:58

Mareng schreef:
Stral schreef:

Alles wat haar man heeft gedaan valt onder ongewenste intimidatie/aanranding!

Doe niet zo achterlijk....
Aanranding is iets héél anders, kan hier echt bloedlink om worden.... En daar heb ik Mijn redenen voor.

Over de klap: het slachtoffer (laat ik het zo maar zeggen) zegt in het gezicht, bedouin zegt iets anders... Maar bedouin kan op dr kop kan gaan staal, want voor een aantal is wat zij zegt toch niet waar, en beschermt ze enkel haar man...

Evelijn

Re: WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:00

ehh...Stef.. het is vooral dat Bedouin er zelf niet bij is geweest dat ik dat niet geloof... en waarom zou Maaikemuis een klap in het gezicht zeggen als het feitelijk minder was?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:00

Volgens mij is er nog iemand bezig om 25 berichtjes geplaatst te krijgen die hier in dit topic ook nog iets wil vertellen.
Laatst bijgewerkt door HolyPope op 06-08-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:01

Citaat:
Het zedenmisdrijf aanranding, of formeel aanranding van de eerbaarheid, is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Ook zoenen onder dwang is aanranding, en tongzoenen onder dwang is zelfs verkrachting.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:02

Stef: Bedouin ontkent niet dat er een klap is geweest, zij zegt op de arm, nu, is dat zoveel beter?

Dat het gedrag intimiderend is, kan niemand ontkennen denk ik, de man heeft een vertrouwensfunctie, is een leidersfiguur, en kan dus op geen enkel moment zo te werk gaan.

Er hoeft inderdaad niet gespeeld te worden met aanranding/verkrachting want zoiets werd niet verteld, vind ik ook.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:02

En dat is dus niet gebeurt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:03

furious schreef:
Maar er worden individuele verhalen verteld. Daar is toch geen middenweg in? (niet iemand die een tegen verhaal heeft uit eerste hand)

Een v.b. de een verteld,de man stond opeens in mijn slaapkamer en deed het licht aan.
De ander zegt:hij stapte de verkeerde kamer binnen.
Dan denk ik niet meteen dat de man foute dingen wilde doen,en ik denk ook niet dat de man slaapdronken was.De middenweg? hij is per ongeluk de kamer binnen gestapt.Je doet ook geen licht aan als je foute bedoelingen hebt.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:03

HolyPope schreef:
Volgens mij is er nog iemand bezig om 25 berichtjes geplaatst te krijgen die hier in dit topic ook nog iets wil vertellen.

Die indruk heb ik ook nog steeds.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:04

Eh, mensen, slaan valt onder mishandeling in Nederland. En verder lekker boeiend of het aanranding, mishandeling, intimidatie of bedreiging is geweest. Voor de slachtoffers was het in elk geval niet grappig getuige hun verhalen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:05

Estera schreef:
Eh, mensen, slaan valt onder mishandeling in Nederland. En verder lekker boeiend of het aanranding, mishandeling, intimidatie of bedreiging is geweest. Voor de slachtoffers was het in elk geval niet grappig getuige hun verhalen.

Als iemand mij een klap in m'n gezicht geeft en ik doe aangifte dan gaat de politie echt niks doen :)

En aanranding is heel wat erger dan een klap vind ik.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:05

Evelijn schreef:
ehh...Stef.. het is vooral dat Bedouin er zelf niet bij is geweest dat ik dat niet geloof... en waarom zou Maaikemuis een klap in het gezicht zeggen als het feitelijk minder was?

omdat iets dat richting gezicht komt, al snel wordt gezegd dat er op het gezicht gemikt (!) werd.
of een hand die uitgezwaaid wordt die perongeluk (!) in het gezicht terecht komt, kan opgevat worden dat het express was.

ik zeg nu niet dat bedouin haar man de persoon in kwestie (ben effe vergeten wie :o ) wel of niet geslagen heeft, ik was er niet bij, ga er niet over oordelen.

Maar denk dat de aanrandings en slagengeven al min of meer voldoende besproken is?
Als de "slachtoffers" in kwestie er nog problemen mee hebben moeten ze dit met bedouin zelf bespreken of klacht tegen man in kwestie indienen.
Het staat online, iedereen kan het lezen, niemand behalve de personen die erbij waren weten hoe het precies gegaan is, en iedereen kan het anders opvatten.