Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ben gearriveerd in New YorkWat een drukte op Schiphol vanmorgen zeg, maar de vlucht vertrok netjes op tijd. Als maaltijd hadden ze Pangasius file of rode kool met appeltjes en gehaktballetjes en ik moet toegeven dat ik het niet verkeerd vond smaken. Als toetje had ik een bossche bol met mousse of zoiets. Het waren dan 4 kleine bolletjes. Bij de douane duurde het ongeveer een uurtje voordat ik erdoor heen was, had vergeten om mijn vluchtnummer in te vullen en dat vond de beste man niet zo leuk geloof ik. Ik kon mijn ogen echt niet geloven toen ik uit de bus stapte bij Grand Central. Dat ik eindelijk weer na 2 jaar in New York was! Geweldig gewoon. En nu ga ik een hamburger scoren op Times Square!
Nadir schreef:Die kosten zijn helaas hoog. Dus het blijft ook een twijfelpunt. De reden waarom we het zouden doen is, omdat we beide graag touren met de auto. Rijden, onderweg stoppen als je iets leuks tegen komt en heel veel zien. Dus ook niet alleen op de snelwegen blijven, zo vullen we onze vakanties meestal.Ik vind het een behoorlijke afstand die jullie gaan rijden. Waarom boek je geen binnenlandse vlucht? Heb je al gekeken wat de drop off kosten van de auto zijn? Die kunnen behoorlijk oplopen.
HorseyDude schreef:purny schreef:Ik ben gearriveerd in New YorkWat een drukte op Schiphol vanmorgen zeg, maar de vlucht vertrok netjes op tijd. Als maaltijd hadden ze Pangasius file of rode kool met appeltjes en gehaktballetjes en ik moet toegeven dat ik het niet verkeerd vond smaken. Als toetje had ik een bossche bol met mousse of zoiets. Het waren dan 4 kleine bolletjes. Bij de douane duurde het ongeveer een uurtje voordat ik erdoor heen was, had vergeten om mijn vluchtnummer in te vullen en dat vond de beste man niet zo leuk geloof ik. Ik kon mijn ogen echt niet geloven toen ik uit de bus stapte bij Grand Central. Dat ik eindelijk weer na 2 jaar in New York was! Geweldig gewoon. En nu ga ik een hamburger scoren op Times Square!
Veel plezier daar over de grote plas heen! Geen last van Jet-lag?
Guinevere schreef:Als het alleen om de ervaring gaat kan je anders niet de cruise voor een andere keer/plaats bewaren? Je kan dan aan het eind van je bezoek aan Miami voor 1 of 2 nachten naar Key West gaan.