Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boooo schreef:In Zakynthos zit een leuk appartementen complex in Laganas, het heet Pierros. Erg naar m'n zin gehad vorig jaar! Je steekt de weg over en je staat op het strand!
We zijn een dag weg geweest met een huurauto en zijn toen bij een prachtig strand geweest, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe het heette
Ulaney schreef:Hoi hoi!![]()
Ik kom even brutaal binnenvallen, ik wil samen met mijn vriend de laatste 2 weken van september 13 dagen naar Zakynthos, nu vroeg ik me af of er mensen rond deze tijd van het jaar daar eerder zijn geweest en wat de ervaringen zijn met de temperatuur. Ik wil namelijk wel echt bakken en braden in de warme zon, maar ook naar bezienswaardigheden gaan en scooter/boottochten maken. Verdere tips over bijvoorbeeld hotel (aan het strand), leuke dingen om te doen, lekker eten, geen massa toerisme is uiteraard van harte welkom! Sorry dat ik zo binnen kom denderen
barbara28 schreef:Ulaney schreef:Hoi hoi!![]()
Ik kom even brutaal binnenvallen, ik wil samen met mijn vriend de laatste 2 weken van september 13 dagen naar Zakynthos, nu vroeg ik me af of er mensen rond deze tijd van het jaar daar eerder zijn geweest en wat de ervaringen zijn met de temperatuur. Ik wil namelijk wel echt bakken en braden in de warme zon, maar ook naar bezienswaardigheden gaan en scooter/boottochten maken. Verdere tips over bijvoorbeeld hotel (aan het strand), leuke dingen om te doen, lekker eten, geen massa toerisme is uiteraard van harte welkom! Sorry dat ik zo binnen kom denderen
wij zijn vorig jaar op 23 september getrouwd en geloof 2 dagen later vertrokken naar Zakyntos... je kon gewoon heerlijk bakken hoor, maar de avonden zijn wel al fris, vestje mee. Ook als je al om 9 uur op het strans ligt, is het nog wat fris.
leuke dingen om te doen vond ik dat je daar niet echt had. Eiland is ergens rond 1950 ofzo door een aardbeving verwoest en daarom heb je niet zoals kos of rhodos mooie opgravingen..
boooo schreef:In Zakynthos zit een leuk appartementen complex in Laganas, het heet Pierros. Erg naar m'n zin gehad vorig jaar! Je steekt de weg over en je staat op het strand!
We zijn een dag weg geweest met een huurauto en zijn toen bij een prachtig strand geweest, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe het heette
Electra63 schreef:haha, als je naar het centrum fietst, kom je overal restaurantjes en terrasjes tegen. Ik ben 3 jaar geleden geweest, dus namen weet ik niet meer. Mijn vriendin is vannacht teruggekomen vanuit Kos en zij vond het geweldig. Zeker omdat je zoveel vrijheid hebt met die fietsen. Het zijn echt hele goede fietspaden.
Je moet hier even kijken en "het Prikbord" is een forum en daar kan je vragen stellen aan de echte Kosgangers:
http://kos.startpagina.nl/
Diva92 schreef:Kos staat niet voor niets bekend als fietseilandVeel plezier in Kos!
Electra63 schreef:Mijn vriendin is gisteren terug gekomen van 2 weken Kos, je moet eten bij Mama's Kitchen, dat schijnt geweldig te zijn, volgens haar. Verder vond zij het wel druk op Kos, maar de Grieken vonden het rustig.