Wij gaan vaak genoeg met 180 over de Duitse snelweg. Als mama achter het stuur zit, pap durft niet zo hard. Maar alleen als het rustig is hoor.

Filmpje is aan het uploaden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marnixx schreef:Ik ben ook weer terug na een weekje skieen in st Johann in Tirol!
Van alles wat gehad! Regen, mist, sneeuw en laatste twee dagen zon..
Vooral donderdag en vrijdag alleen smorgen op de piste gestaan en smiddags vooral de zon opgezocht.
Pistes werden dan echt prut met een hoop hobbels.
Paar keer dom gevallen.. Ging stukje naast de piste, maar hier lag iets teveel sneeuw waardoor ik keihard viel, wel in de poedersneeuw. Mijn ski was verdwenen in de sneeuw![]()
Ook nog een beginner aangereden![]()
Wij gingen soms ook aardig hard over de autobahn.. Na al die files wil je gewoon effe gassen!
En nu ben je weer thuis en begint het echt leven weer
capopjekop schreef:Marnixx schreef:Ik ben ook weer terug na een weekje skieen in st Johann in Tirol!
Van alles wat gehad! Regen, mist, sneeuw en laatste twee dagen zon..
Vooral donderdag en vrijdag alleen smorgen op de piste gestaan en smiddags vooral de zon opgezocht.
Pistes werden dan echt prut met een hoop hobbels.
Paar keer dom gevallen.. Ging stukje naast de piste, maar hier lag iets teveel sneeuw waardoor ik keihard viel, wel in de poedersneeuw. Mijn ski was verdwenen in de sneeuw![]()
Ook nog een beginner aangereden![]()
Wij gingen soms ook aardig hard over de autobahn.. Na al die files wil je gewoon effe gassen!
En nu ben je weer thuis en begint het echt leven weer
Leuk
Toen wij vorige week naar huis gingen was de laatste dag de piste al een stuk minder dan wij hem hadden. Had geregend en was spekglad.
Haha dat filmpje is best grappig, het lijkt net of je zacht valt maar dat was helaas dus niet. Heb je er nu nog last van?