Je ken ook als je vaak belt een Ortel/lycra kaartje kopen hier in nl is veel goedkoper voor bellen en smsen ( dat zeg ik die vrolijk door blijft smsen met dr hi abbo en zo 25euro per maand over abbo zit door naar egypte te smsen ) maar ik heb ook een egyptisch kaartje helaas doet deze het niet in nl en ben te lui om een ortel/lycra kaartje te kopen :p
Maar ik dnek dat die gewoon bezig is nu dan? Hij zal je vast wel bellen later dan!
Rienn
Geplaatst: 02-09-12 01:07
Ssenna schreef:
Kom terug naar El gouna haha ik ben er van 25 september tot 6 oktober ! kennen we meeten haha
Haha dat zou wel grappig zijn! Maar ik weet niet precies welke data we gaan. Tegen die tijd laat ik het weten.
Ik heb gesnorkeld bij een rif in egypte: allemaal visjes!
en met dolfijnen wilde gezwommen super leuk! ze kwamen gewoon naar je toe en maakte van die geluidjes onderwater heel grappig en super mooi! View My Video
Neeee stuur die nou niet haha. Helemaal verliefd op deze : http://www.samsonite.nl/bright-lite-dia ... 31099&shs={247eaef9-19df-4f7f-9409-4fa226d589ad} Maar veeels te duur voor een koffer waarmee gesmeten word bij het vliegveld
Ja ik wil echt niet.... Vlieg om 20.30 vanavond, het liefst zou ik gewoon het vliegtuig missen en nog een week blijven.
Qua werk moet ik eens even alles op een rijtje zetten, weet ook nog steeds niet of het Egypte wordt al heb ik bepaalde redenen waarom ik wel voor hier zou kiezen. Wil het gewoon thuis eens even uitzoeken, ben iig iets wijzer geworden.
Bambino
Geplaatst: 04-09-12 12:14
Aaahw poedersuiker is dat he! , dan blijf je toch nog weekje haha! Okee jaa ik ben benieuwd wat je bevindingen waren qua werk, stuur me anders maar pb tje als jei n nederland ben! Heb je hier ook werk of school?
Herkenbaar ntlie! Gewoon snel weer boeken! Ik ga over 2 maandjes ook weer.. Enne, als je een PB stuurt, wil ik er ook wel een. Had ook zitten kijken voor [***] maar het os zo'n groot verschil en zo'n grote stap..
Heb je al geboekt Captain. Ga je alleen of met vrienden/familie?
Ik wil zo graag ook meer van de wereld zien, maar blijf steeds terug gaan naar Egypte. Misschien dat ik mijn moeder overgehaald krijg om in januari te gaan, maar dat duurt nog zo lang.
Als ik thuis ben zal ik wel even PB'en naar jullie, hoewel ik ook niet zooooveel wijzer ben geworden hoor! Alleen als je ergens gaat vragen of ze werk hebben, zoeken ze vaak of geen buitenlanders of ze denken dat je er meteen per direct komt werken. Volgensmij is iets afspreken in de toekomst best lastig...
Afijn, net nog lekker aan het zwembad gehangen, nu maar eens douchen en koffer inpakken...