Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MontyRulezz schreef:@Suuszels, ik heb even een paar sites gecheckt maar als jij het voor 880 euro kunt krijgen zou ik direkt boeken! Ik vind overal rond de 1000 euro.
Wij boeken ook alles van te voren, vind ik ook fijner. Eerste keer hebben we dat niet gedaan en toen konden we soms best wel eens rondrijden om iets te vinden en als je een lange rit achter de rug heb en toe bent aan rust is dat echt niet leuk.
Dus wij boeken nu ook alles van te voren. En inderdaad alles gelijk betalen, dan ben je van dat gedoe af en kun je gewoon vertrekken. Ik vind het ook fijn om te weten dat al het geld wat ik heb ook echt voor de reis zelf is en de rest, vlucht- hotels- auto, al betaald is.
Ik ben nog nooit in Arches geweest, ik vond MV geweldig. Ik was ook degene die daar paardgereden heb en kan het je echt aanbevelen!! De mooiste ervaring ooit!!
Mag ik vragen waar je die aanbieding van MGM gevonden hebt?? Ik heb Vegas nog niet geboekt en vind het MGM geweldig!!
Ik ben al bezig om een reis voor 2013 te plannen. Ik ben al 2 x met mijn oom en tante geweest, geweldige reispartners, en mijn tante heeft gevraagd of ik iets wil plannen óf vanuit New Orleans, óf vanuit Denver. Omdat ze maximaal maar 2,5 week wil gaan lijkt me Denver niet zo handig.
New Orleans: Aankomst Atlanta
Atlanta - Chattanooga
Chattanooga via Ruby Falls en Lynchburg - Nashville
Nashville - Memphis
Memphis -Clarksdale
Clarksdale - Vicksburg
Vicksburg - Natchez
Natchez - Lafayette
Lafayette - New Iberia - New Orleans
Vertrek New Orleans
Denver: Aankomst Salt Lake City
SLC - Grand Teton NP
GT NP - Yellowstone
Yellowstone - Cody
Cody - Mount Rushmore
Mount Rushmore - Cheyenne
Cheyenne - Rocky Mountains
Rocky Mountains - Denver
Vertrek vanuit Denver
Wie heeft er ervaring met een van deze 2 routes?? Beide routes zijn ongeveer 1200 mijl lang dus goed te doen in een dag of 17.
Haha het duurt nog wel even want als het doorgaat zal het september 2013 zijn.
Beide routes lijken mij geweldig, New Orleans vanwege de plantages, NO zelf, de missisipi, Memphis met Graceland, enzenz en Denver vanwege de natuurparken, geisers, rocky mountains...