Mijn moeder weet inmiddels dat ik me wel red. Als het Roosendaal of dichterbij zou zijn (minder dan een uur rijden) zou ik wel opgehaald worden, maar anders niet.
Arnhem is ruim anderhalf uur rijden vanaf onze woonplaats, dus dat zou ze niet doen
Maar als ik écht compleet vast sta en er is geen enkele manier van naar huis komen, dan doet ze het zeker wel. Maar meestal kan je ook nog wel met de bus komen. En buiten dat ben ik niet iemand die meteen belt als er vertraging is, ik pak wel een andere trein of ik kijk of ik met de bus kan ofzo, vind het best wel prettig om lekker te reizen. Heb je veel tijd voor jezelf
Ik vind reizen ook niet erg, ik red me wel, ken inmiddels alle omreisroutes zowat uit m'n hoofd. En ik ken mensen/heb familie in alle delen van het land, dus ergens slapen kan vaak ook wel.
lonniejj
Geplaatst: 09-03-12 22:42
Ja precies, omreizen lukt me ook zonder problemen!
Vind het sowieso prettig om alleen te zijn, lekker muziekje op en gaan. Ben een beetje een einzelgänger afentoe
Vanaf Den Haag is Arnhem ook 1,5 uur rijden Maar mn ouders zeggen altijd: als je zou stranden, komen we je altijd ophalen hoor Mn vader is daar ook nooit zo moeilijk in. Maar gelukkig gaat er altijd wel een trein of bus Ben nog altijd (via omweg) thuisgekomen
Konstantine
Geplaatst: 09-03-12 23:48
Ik niet, heb wel eens een hele nacht in Münster (noord-Duitsland), een nacht in Enschede en een nacht in Breda doorgebracht.
Moet zeggen dat je dan wel echt de leukste mensen ontmoet!
Dan blijf ik ook niet op het station hoor, dan zoek ik gewoon een feesttent die tot 5 of 6 open is en kan dan (mits het geen zondag is) om een uur of 6, half 7 de eerste trein weer pakken.
Maar fijner is natuurlijk als het zoals vandaag allemaal op rolletjes loopt.
1234
Geplaatst: 10-03-12 00:00
hahah jaah ik ben altijd blij als er evt. een andere route is om thuis te komen 1e half jaar geen problemen gehad op mijn traject, nu komt alles tegelijk. Int begin was ik altijd heel nerveus met het treinreizen, nu is het gewoon relaxt Al ist wel poedersuiker als er weer een trein niet rijdt
Trein remde vanochtend echt super hard af Beetje weird xD Hij ging ineens vol op de rem, tot we tot stilstand kwamen Ik d8 echt van, neej he, niet weer iemand voor de trein gesprongen Maar neej, er kwam een passerende trein, en toen die trein voorbij was reden we weer gewoon verder Geen idee wat daar de reden van was, want normaal als er een trein voorbij komt rijden we gewoon door??
Inoterry
Geplaatst: 20-03-12 01:02
Dan zal het wel een ATB remming zijn geweest. Niks ernstigd dus
1234
Geplaatst: 20-03-12 01:05
en dat is? Ohw w8 heb al gegoogled xD zou best kunnen Was iig plotselinge rem.