met een vriendin is het natuurlijk anders dan dat je met eigen familie gaat. De kosten zijn inderdaad erg hoog als je zoiets gaat doen. En dan schrikken de meeste wel ja. Maar als je dan zegt dat je naar de OS2012 gaat, is iedereen van: Wauw, wat leuk..... Zijn ze toch een beetje jaloers, hihihi zeg dan maar niet hoeveel dit geintje allemaal gaat kosten.
Rachelll
Geplaatst: 25-07-11 20:15
Ja op naar het HHH 7-8-12!! Haha Ok dat is dan nog even een verassing
maar als je beetje terug zoekt in het topic kwamen er wel wat prijzen naar voren, was nog best duur, daardoor hebben wij inmiddels voor een hotel gekozen.
Suusjeher
Geplaatst: 28-07-11 11:11
Javayo schreef:
maar als je beetje terug zoekt in het topic kwamen er wel wat prijzen naar voren, was nog best duur, daardoor hebben wij inmiddels voor een hotel gekozen.
Dat waren inderdaad erg hoge prijzen. Maar voor een langere periode waren de prijzen nog niet bekend.
Maaik
Geplaatst: 28-07-11 13:42
Cayenne schreef:
Ja, ik als het goed is. Ben nu nog aan het kijken naar een verblijfplaats. Wel moeilijk zeg!
Hier ook nog steeds hoor. Blijft moeilijk om voor 4 personen een accommodatie te vinden die én betaalbaar is én het liefst een beetje in de buurt ligt van Greenwich én waar niet alleen maar mega negatieve dingen in de reviews staan. Oke misschien ben ik ook wel een beetje veeleisend haha.
Wij wachten hier nog steeds tot de vliegtickets vrijgegeven worden. Indien die prijzen écht niet aangenaam zijn gaan we de boot overwegen.
Wij willen overigens 8 augustus naar het HHH.
Laatst bijgewerkt door Maaik op 28-07-11 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
wij zijn uiteindelijk iets verder van greenwich af gaan zitten, maar komt wel goed met openbaar vervoer. willen toch ook de stad in en naar HHH. Maar we hebben nu dus een familiekamer voor 4 personen nabij de Tower Bridge redelijk betaalbaar.
Ik ben niet zo veeleisend. Ik wil alleen graag een bed, een nette douche gelegenheid en niet met z'n 6en op 1 kamer. Er moet ook internet aanwezig zijn (maar kan ook een abo nemen natuurlijk) en goede bereikbaarheid naar het stadium met bijv pendelbussen. Voor een paar nachten zou ik dat niet erg vinden om met z'n 6en op een kamer te liggen, maar als ik wel 12 dagen ga, dan heb ik s'avonds na al die drukte liever wat rust. En plus dat je met je spullen zit die je achter laat op je kamer. Het is wel fijn dat die er ook nog zijn wanneer ik terug kom