Heb hier al een poosje niet zo veel gepost, wel meegelezen. Voor ons is het ook al bijna zo ver, nog 3,5 week!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Naar welk deel van Curacao ga je?

Grootste deel van de dagen zijn super lekker! bijna altijd 31 graden. Gevoelstemperatuur verschilt alleen door bewolking of wind.

)
Soms is het daar ook windstil en soms hele krachtige wind.
' Dan besef ik me pas dat ik zo ver van huis zit en niet ff terug kan ofzo. Maarja zit er al 4 weken bijna en tijd gaat best snel.
Niet meer er 'alleen' voor staan xD maar opzich is het ook weer een goede levenservaring om gewoon in het diepe gegooid te worden hier en zelf overal aan te wennen en improviseren. Was altijd gewend om achter anderen aan te lopen als het ware xD (oke ook weer niet zo erg, maartoch)
want mijn 'weekend' is op donderdag en vrijdag en op zaterdag en zondag heb ik stage xD En alle andere stagiaires hebben in het weekend vrij
Nja 1 stagiaire heeft wel ook op donderdag vrij maar die wil niet met mij ergens heen, dus dan houdt het op.
) Oke echt ver kan je niet verdwalen, maartoch.
Ben benieuwd.
Dus stond voor gesloten slagbomen.
(lees jonge blanke vrouwen).. Hij is heel aardig maar is vaak ouder dan je denkt (mijn laatste intern op het aquarium heeft hij wijsgemaakt dat hij 27 is).
kan ik daar lunchen.

Veel beter hahah
) en uiteraard bij de Bruna langsgeweest hahaha
Kon em eerst telkens niet vinden, reed iedere x verkeerd
)

heerlijk!
Vliegen met ArkeFly; heen comfort en terug premium comfort (de rest van het vliegtuig zat vol, dus we moesten wel, heel vervelend
). Hebben op de heenreis ook zo'n entertainmentding erbij gedaan en een duoseat, iemand daar ervaring mee? Leek ons wel prettig op zich.