Vriendje gaat vrij regelen op een maandag en dan proberen om zaterdags een nachtje na een hotel in Apeldoorn te gaan want die heb ik ook nog haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Adner waren je ouders tevreden over het hotel? Mijn ouders zaten er die week ook, zij waren niet erg tevreden over het hotel wat ze hadden
Nicky84 schreef:Ik meld me ook maar even...wij hebben de smaak ook weer te pakkenKijken naar een paar daagjes weg met zijn tweeen, zag ik gisteravond opeens de spaanse rijschool voorbij komen
Ik dacht hebben!!! 25 euro was het hoogste bod...wij 30 ervan maken, maar mijn vriend was het klungelen die laatste paar seconde en toen was het niet gelukt
hahah bijna wereldoorlog hier
Maar ik heb hem niet meer voorbij zien komen, die Spaanse rijschool.
![]()
En ja, ook wij ergeren ons eraan dat er mensen/bedrijven opeens veeeel hoger bieden.Ik vind het leuke er dan wel vanaf gaan
nnicolex schreef:Nicky84 schreef:Ik meld me ook maar even...wij hebben de smaak ook weer te pakkenKijken naar een paar daagjes weg met zijn tweeen, zag ik gisteravond opeens de spaanse rijschool voorbij komen
Ik dacht hebben!!! 25 euro was het hoogste bod...wij 30 ervan maken, maar mijn vriend was het klungelen die laatste paar seconde en toen was het niet gelukt
![]()
En ja, ook wij ergeren ons eraan dat er mensen/bedrijven opeens veeeel hoger bieden.Ik vind het leuke er dan wel vanaf gaan
nu is íe d'r weer hoor!! die bieding!
Nicky84 schreef:Ik meld me ook maar even...wij hebben de smaak ook weer te pakkenKijken naar een paar daagjes weg met zijn tweeen, zag ik gisteravond opeens de spaanse rijschool voorbij komen
![]()
Nicky84 schreef:Nou laatst zag ik die spaanse rijschool voor € 25 weggaanNu voor minstens 60 a 70
Maar ik heb hem daarna niet meer gezien. Heb hem toenstraks idd gezien, maar ik ga wel bieden als iedereen slaapt
![]()