yaay, ik ben weer uit 't ziekenhuis en arts vindt dat ik Zondag gewoon op vakantie mag Wat een opluchting !
M'n horoscoop zag er dus zo uit : ' je vakantie gaat deze zomer niet door, maar niet getreurd ' en toen werd 9 dagen voor vakantie met spoed opgenomen in 't ziekenhuis, niet wetend wat er aan de hand was. Ik dacht heeeel even dat m'n horoscoop voor 't eerst gelijk ging krijgen
Spannend hoor Melanie Ben benieuwd of je hostfamily beetje leuk is Persoonlijk zou ik het doodeng vinden alleen, vliegen... Maar ik doe het niet zo zaak en ik klap altijd dicht als ik engels moet spreken haha... (terwijl mijn schrijfvaardigheid best ok is ).
Ik denk dat, dat mijn favoriete chillplek word in Amerika Gratis Wifi enzo
Katja
Geplaatst: 26-07-10 15:57
Dat is precies mooi, je hebt redelijk wat tijd nodig om over te stappen omdat je door immigratie en de douane heen moet en daarna weer naar je gate. Je hebt die twee uur vaak echt nodig dus als je geland bent zo vlot mogelijk zorgen dat je in de rij bij immigratie komt.
Nadir
Geplaatst: 26-07-10 15:58
MelanieB schreef:
Doe ik sowieso Starbucks diehard fan Ga altijd alleen al naar utrecht voor de starbucks hahaha
WAAR in Utrecht zit een Starbucks?????????? (en waarom wist ik dit niet )
Anoniem
Geplaatst: 26-07-10 15:58
Nadir schreef:
MelanieB schreef:
Doe ik sowieso Starbucks diehard fan Ga altijd alleen al naar utrecht voor de starbucks hahaha
WAAR in Utrecht zit een Starbucks?????????? (en waarom wist ik dit niet )
Op centraal station
Guinevere
Geplaatst: 26-07-10 16:01
Maak je geen zorgen over het overstappen! Ik vond het de eerste keer ook doodeng en tot overmaat van ramp duurde immigrations zolang, dat ik mijn verbinding gemist had. Toen werd ik toch wel een beetje ongerust, maar ik mocht gewoon met de volgende vlucht (een uur later) mee. Wanneer je al in de VS zit hoef je vaak minder lang op de volgende vlucht te wachten wanneer je je vlucht mist, dus het is fijn dat je hier pas overstapt. Vergeet niet je koffer op te halen en weer in te checken, he.
Yasmine, ik woon in Maryland aan de oostkust.
Nadir
Geplaatst: 26-07-10 16:01
Oh damn, dat meen je niet! Daar ga ik dan deze week nog naar toe!
Ik dacht dat er alleen eentje op Schiphol zat. Ben zelfs daar wel eens naar toe gereden om iets lekkers te halen.
MelanieB
Geplaatst: 26-07-10 16:03
@Guinevere,
Mijn hostfamily heeft ook heel lang in Maryland gewoont
Anoniem
Geplaatst: 26-07-10 16:03
Nadir schreef:
Oh damn, dat meen je niet! Daar ga ik dan deze week nog naar toe!
Ik dacht dat er alleen eentje op Schiphol zat. Ben zelfs daar wel eens naar toe gereden om iets lekkers te halen.
Nouja ik woon gelukkig in utrecht, heel slecht voor mijn portomonee... Die java chip frappuchino's zijn ooh zo lekker, maar ooh zo duur... Gewoon 5 euro voor xo'n ding ....Eeeigenlijk niet echt iets voor iedere dag, maar als je er iedere dag langskomt en de zon schijnt... en.. Nouja Starbucks verdient goed aan mij
Nadir
Geplaatst: 26-07-10 16:08
Aha, volgens de website van Starbucks zijn er 7 in Nederland.
AMS Centraal - West Hall Stationsplein 13 West Hall Amsterdam, NL-NH 1012 AB
Directions Start at Store|End at StoreAMS - Terminal 2 - Conc D - Airside Postbus 75041 Terminal 2 - Concourse D - Airside Schiphol, NL-NH 1117 ZN
Directions Start at Store|End at StoreAMS - Lounge 1 Postbus 75041 Schiphol, NL-NH 1117 ZN
Directions Start at Store|End at StoreAMS - Plaza Postbus 75041 Schiphol, NL-NH 1117 ZN
Directions Start at Store|End at StoreAMS - Arrivals 4 Postbus 75041 Schiphol, NL-NH 1117 ZN
Directions Start at Store|End at StoreUtrecht CS - Hoog Centraal Stationshal 6 Utrecht, NL-UT 3511 CE
Directions Start at Store|End at StoreLeiden Centraal - Main Entrance Stationsplein 3 Main Entrance Leiden, NL-ZH 2312 AJ
Sloterdijk sinds begin deze maand volgens mij en Leiden al langer. Maar misschien gaan we nu wel erg offtopic
Anoniem
Geplaatst: 26-07-10 16:09
Zo er zijn er een hele hoop op schiphol Ik was bang dat ze alleen voor de douane zaten zeg maar, maar ze zitten er dus ook na, in dat halve winkelcentrum Mooi, dan kan ik donderdagochtend wakker worden met een venti frappuchino mocca
Guinevere
Geplaatst: 26-07-10 16:10
Wat grappig! Veel plezier in Nashville trouwens. Ik ben zelf nog nooit in Tennessee geweest, maar ik hoor dat het heel mooi is.