Tjonge, dit topic is hard gegaan. Ik ga wel een keer rustig terug lezen. Ik neem op 1 mei mijn dochters mee, voor hen is het de eerste keer Londen. We gaan lekker met de boot vanaf Hoek van Holland mét nachthut.
Een van mijn dochters loopt moeilijk en we moeten dus zoveel mogelijk bussen (hop on hop off, denk ik) om veel te zien. Maar ze is ook echt alternatief, dus we moeten zeker naar Camden Market. De metro is dan het makkelijkst?
goedenmiddag... ik wil mijn moeder meenemen naar londen voor een dagje... wat is het handigst, waar tickets te kopen, wel goedkoop mag vanaf nl. en vanaf dusseldorf..
ik ben toen ik klein was er geweest, maar weet er helemaal niets meer van. waar kan ik me tickets zoeken..voor weinig?? thanks! kan gewoon niets goedkoop vinden.
ik ben niet zo goed in dingen vinden op het internet. maar ik ga gelijk kijken. ik wil juist met het vliegtuig omdat ze bang is voor vliegen, en dus een korte afstand wil vliegen, en ze word zeeziek
Karin
Geplaatst: 10-01-10 16:22
Ryanair of Easyjet idd. Tickets kun je gewoon vinden op de websites van beide maatschappijen.
Ryanair vanaf 'Düsseldorf' is trouwens niet Düsseldorf Airport zelf hè, dus niet bij de stad. Ryanair vliegt vanaf Weeze, net over de grens tussen Nijmegen en Venlo.
ja dusseldorf Weeze heet dat vliegveld. dat is een half uur van mijn ouders af, die wonen in duitsland. dus ik zit al te kijken wat het handigst is. maar ik wil dus 's ochtends heen, en dan 's avonds weer terug. maar het is of heel vroeg, om 7 uur engelse tijd daar. en dan weer om 17.00 uur terug...maar dat is weer te vroeg denk ik? iemand nog andere ideeen?
ja ik wil niet blijven slapen namelijk, mijn ouders slapen nooit apart, en me vriend en ik ook niet. En zo'n goeie band heb ik niet om paar dagen weg te blijven. en het moet een kort tripje zijn, puur om het vliegen. ik wilde naar parijs, naar disney village, maar daar vliegen ze niet op.
Heerlijk, gewoon 70 procent korting op zoveel! Urban Outfitters is echt geweldig! GE-WEL-DIG! 2 Jurkjes gekocht, 1 lange trui en veel te dure beenwarmers en nagellak. Maar het werd gewaardeerd door Max
Volgende week ga ik weer, ik moet echt meer geld meenemen.
Urbanus
Geplaatst: 10-01-10 21:21
Er was trouwens ook korting op de uggs. 90 pond voor van die gewone. Ik weet niet hoeveel ze normaal zijn?