Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Laatste keer vloog ik naar Boston met als overstap Chicago.. Hier op schiphol door de security ect maar toen ik dus op Chicago aan kwam werden we verzocht om naar de uitgang te gaan en dus opnieuw in te checken en opnieuw door security te gaan![]()
Dus ik moest op Chicago in een lange rij staan van mensen die vanaf Chicago ergens heen vlogen en dat koste dus incl immigrations extra tijd... Gelukkig had ik een lange overstap
eponine schreef:Wij zijn anders de laatste keer zonder problemen, binnen een uur, overgestapt in Houston. Het kan dus wel.. komend jaar vliegen we gelukkig direct, alleen op de terugweg een overstap van 4 uur in Chicago.
shilady schreef:Ja maar ik heb nooit meegemaakt dat ik tijdens mijn overstap het hele process van voor af aan moet doen met mn passpoort opnieuw scannen om nogmaals mn e-ticket te krijgen terwijl ik dat op schiphol ook heb gedaan...
Normaal stap ik op op schiphol doe een overstap in amerika ga door immigrations en stap op het 2 e vliegtuig... Nu moest ik dus na immigrations naar de exit en moest ik helemaal opnieuw inchecken en nog een keer hetzelfde process doen als op schiphol
...en daarna vliegtuig 2 nemen
knabbelgirl schreef:shilady schreef:Ja maar ik heb nooit meegemaakt dat ik tijdens mijn overstap het hele process van voor af aan moet doen met mn passpoort opnieuw scannen om nogmaals mn e-ticket te krijgen terwijl ik dat op schiphol ook heb gedaan...
Normaal stap ik op op schiphol doe een overstap in amerika ga door immigrations en stap op het 2 e vliegtuig... Nu moest ik dus na immigrations naar de exit en moest ik helemaal opnieuw inchecken en nog een keer hetzelfde process doen als op schiphol
...en daarna vliegtuig 2 nemen
Wel beide zelfde maatschappij?