Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mellow schreef:Mocht je nog stoelen zoeken.
Action heeft nu hele fijne stoelen.
Wij hadden 2 stoelen maar daar zat ik niet lekker in. Deze geprobeerd in de winkel en yes, die zitten zo lekker en compact mee te nemen.
Veel plezier met proef kamperen.
Wij zijn nu een weekje weg.
2 km van huis haha. Zo kunnen we de kippen en kuikens en de konijnen zelf verzorgen thuis. En zijn we er toch even uit.
Echwel schreef:Dat is een beste
Mag je flinke auto voor hebben
Heb je hem al kaal gewogen, vrienden van mij moeten bijna alles thuislaten ivm overgewicht
ikke schreef:Bizar Suzanne maar dat zag ik laatst ook op onze Eriba. Die kosten nu meer dan wat wij er indertijd voor betaald hebben.
Wij willen eigenlijk één maatje groter (de Triton) maar dan in de versie zonder douche/toilet. Die versie stond in de catalogus maar gewoon niet te vinden.
SusanH schreef:Hier zit geen douche in. En geen oven. Maar verder heel erg compleet. Hebben nu een caravan met stapelbed en vast Frans bed maar vind het Franse bed niet zo handig en het stapelbed is niet meer nodig nu dochter 16 is. Mis een ruime zit in onze huidige caravan en de bankjes zitten ook niet echt comfortabel. De rondzit in de nieuwe caravan zit heel erg fijn. Daar gaan we echt veel plezier van hebben. Kunnen we ook vaker in voor en naseizoen of een keer in de winter weg. Dat vind ik nu niet fijn omdat in de avond in de caravan zitten niet zo comfortabel is nu, dicht op elkaar en veel kou vanaf de vloer. Vloerverwarming lijkt me heerlijk.
PSvanLot schreef:ikke schreef:Bizar Suzanne maar dat zag ik laatst ook op onze Eriba. Die kosten nu meer dan wat wij er indertijd voor betaald hebben.
Wij willen eigenlijk één maatje groter (de Triton) maar dan in de versie zonder douche/toilet. Die versie stond in de catalogus maar gewoon niet te vinden.
Grappig, ik wil ook geen caravan met douche of toilet en daar lijk ik vaak de enige in te zijn.

daar gaat een plaid overheen. Liefst zou ze bij ons in bed kruipen maar dat vind ik niet goed. Toilet in de caravan vind ik wel echt een must. Niet dat ik drie keer per nacht eruit moet maar als ik wel moet is het fijn dat het in de caravan kan. Als ik met scouting een weekendje weg ben, dat doe ik eens per jaar, dan slaap ik wel in een klein tentje. En dan moet ik er dus soms ook uit. Dan blijf ik altijd zo lang mogelijk uitstellen. Want dan moeten er kleren aan, schoenen aan, die tent uit, stukje lopen. Ik word daar zo wakker van dat ik moeilijk weer in slaap kan komen, het lopen, de kou, heel veel licht in het toiletgebouw. En voordat je weer lekker ligt als je eenmaal terug bent. Nee dan liever zo snel mogelijk mijn warme bedje weer in.
maar hij kiest ook veel voor een koele vloer en in de oorspronkelijke opzet was die er niet zo veel voor zijn formaat.
). Het geeft voor ons iig een hele fijne ruimtewinst!
Niet dat ik er voor m'n plezier uit ga 's nachts hoor
Maar als het dan toch moet geniet ik er altijd wel van!
ik moet er zelden uit maar als ik dan moet vind ik het idd niet vervelend.SusanH schreef:Wat een klus Leo. Ruimte voor de hond is fijn. Die van ons slaapt straks waarschijnlijk gewoon op de bank van de rondzit hahadaar gaat een plaid overheen. Liefst zou ze bij ons in bed kruipen maar dat vind ik niet goed. Toilet in de caravan vind ik wel echt een must. Niet dat ik drie keer per nacht eruit moet maar als ik wel moet is het fijn dat het in de caravan kan. Als ik met scouting een weekendje weg ben, dat doe ik eens per jaar, dan slaap ik wel in een klein tentje. En dan moet ik er dus soms ook uit. Dan blijf ik altijd zo lang mogelijk uitstellen. Want dan moeten er kleren aan, schoenen aan, die tent uit, stukje lopen. Ik word daar zo wakker van dat ik moeilijk weer in slaap kan komen, het lopen, de kou, heel veel licht in het toiletgebouw. En voordat je weer lekker ligt als je eenmaal terug bent. Nee dan liever zo snel mogelijk mijn warme bedje weer in.